THE BEST AGE KRS
0001151111
NIP
5214107169

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POWSIŃSKA, 75
Kod pocztowy
02-903
Rejestracja
2025-02-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Sposób reprezentacji
DWUOSOBOWO
Cel działania
1. CELEM FUNDACJI JEST: A. WSPIERANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ EDUKACJĘ W ZAKRESIE BUDOWANIA NAJLEPSZYCH DOŚWIADCZEŃ KLIENTA ORAZ PACJENTA (CUSTOMER I PATIENT EXPERIENCE), BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW (EMPLOYEE EXPERIENCE), ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI, B. PROMOWANIE I WSPIERANIE W BUDOWANIU INKLUZYWNEJ I ZRÓWNOWAŻONEJ KULTURY ORGANIZACYJNE, C. WSPIERANIE KOBIET ORAZ PRACOWNIKÓW POWYŻEJ 50. ROKU ŻYCIA, PRZYCZYNIAJĄC SIĘ DO ZWIĘKSZENIA ICH UCZESTNICTWA W ŚRODOWISKU PRACY, ZAPEWNIENIA RÓWNYCH SZANS ZAWODOWYCH I ROZWOJOWYCH ORAZ NIWELOWANIA BARIER ZWIĄZANYCH Z WIEKIEM I PŁCIĄ, D. PROMOWANIE IDEI ŚWIADOMEGO PRZYWÓDZTWA I KULTURY ORGANIZACYJNEJ OPARTEJ NA OTWARTOŚCI, RÓŻNORODNOŚCI I INKLUZYWNOŚCI, KTÓRE SĄ FUNDAMENTAMI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW ORAZ ZDROWYCH RELACJI NA LINII PRACOWNIK-KLIENT, BUDOWANIA ŚWIADOMYCH I DOBRZE PROSPERUJĄCYCH PRZEDSIĘBIORSTW, KTÓRE SĄ PRZYJAZNE ZARÓWNO DLA PRACOWNIKÓW, JAK I KLIENTÓW, A TAKŻE PRZYCZYNIAJĄ SIĘ DO SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, E. INICJOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ MIĘDZYPOKOLENIOWYCH, MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE WSPÓŁPRACY I ZROZUMIENIA MIĘDZY PRACOWNIKAMI RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH - FUNDACJA REALIZUJE PROGRAMY EDUKACYJNE, MENTORINGOWE I ROZWOJOWE, KTÓRE WSPIERAJĄ AKTYWIZACJĘ ZAWODOWĄ STARSZYCH PRACOWNIKÓW, WZMACNIAJĄ ICH POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI I WARTOŚCI W MIEJSCU PRACY ORAZ PROMUJĄ INKLUZYWNOŚĆ I RÓWNE SZANSE, F. WSPIERANIE ORGANIZACJI W ROZWOJU PROGRAMÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI SPOŁECZNEJ. 2. POPRZEZ SWOJE DZIAŁANIA FUNDACJA DĄŻY DO BUDOWANIA ŚWIADOMYCH, DOBRZE PROSPERUJĄCYCH PRZEDSIĘBIORSTW, KTÓRE SĄ PRZYJAZNE ZARÓWNO DLA PRACOWNIKÓW, JAK I KLIENTÓW, A TAKŻE PRZYCZYNIAJĄ SIĘ DO SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. 3. FUNDACJA REALIZUJE SWOJE CELE POPRZEZ: A. ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ, WARSZTATÓW, KONFERENCJI I PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH DLA PRZEDSIĘBIORCÓW, MENEDŻERÓW, PRACOWNIKÓW FIRM ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH TEMATYKĄ OBSŁUGI KLIENTA I PACJENTA, DOŚWIADCZEŃ PRACOWNIKÓW (EMPLOYEE EXPERIENCE), SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ORAZ KULTURY ORGANIZACYJNEJ. WYDARZENIA TE OBEJMUJĄ ZARÓWNO PROGRAMY EDUKACYJNE, JAK I PRAKTYCZNE WARSZTATY, MAJĄCE NA CELU ROZWÓJ KOMPETENCJI MIĘKKICH ORAZ UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA RELACJAMI W ŚRODOWISKU PRACY. B. ORGANIZOWANIE DEDYKOWANYCH PROGRAMÓW MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI DLA KOBIET I OSÓB 50+, WSPIERAJĄCYCH ICH ROZWÓJ ZAWODOWY ORAZ UMOŻLIWIAJĄCYCH AKTYWNE UCZESTNICTWO W RYNKU PRACY. PROGRAMY TE MAJĄ NA CELU NIWELOWANIE BARIER, WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE I PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH. C. UDZIAŁ W WYDARZENIACH BRANŻOWYCH, KONFERENCJACH I PRELEKCJACH MAJĄCYCH NA CELU DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ ORAZ PROMOWANIE DOBRYCH PRAKTYK Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA, EMPLOYEE EXPERIENCE, ZRÓWNOWAŻONEGO PRZYWÓDZTWA I INKLUZYWNOŚCI W MIEJSCU PRACY. FUNDACJA MOŻE RÓWNIEŻ ANGAŻOWAĆ SIĘ W ORGANIZACJĘ PANELI DYSKUSYJNYCH, DEBAT ORAZ SESJI Q&A Z EKSPERTAMI. D. WYDAWANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH, TAKICH JAK PUBLIKACJE, ARTYKUŁY, E-BOOKI, PODCASTY, WEBINARY I NEWSLETTERY, KTÓRE MAJĄ NA CELU SZERZENIE WIEDZY I DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARACH OBSŁUGI KLIENTA, EMPLOYEE EXPERIENCE ORAZ BUDOWANIA INKLUZYWNEJ I ZRÓWNOWAŻONEJ KULTURY ORGANIZACYJNEJ. FUNDACJA WSPIERA RÓWNIEŻ ROZWÓJ TREŚCI, KTÓRE POMAGAJĄ ORGANIZACJOM DOSTOSOWYWAĆ SIĘ DO POTRZEB PRACOWNIKÓW RÓŻNYCH POKOLEŃ I PŁCI. E. PROWADZENIE BADAŃ ORAZ PUBLIKOWANIE RAPORTÓW I ANALIZ RYNKOWYCH DOTYCZĄCYCH TRENDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, EMPLOYEE EXPERIENCE, RÓŻNORODNOŚCI I INKLUZYWNOŚCI. BADANIA TE UMOŻLIWIĄ DOSTARCZENIE AKTUALNYCH DANYCH I WNIOSKÓW NA TEMAT NAJLEPSZYCH PRAKTYK W ORGANIZACJACH, KTÓRE WDRAŻAJĄ PROAKTYWNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI I PRACOWNIKAMI. F. TWORZENIE SIECI WSPÓŁPRACY Z EKSPERTAMI, ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI, INSTYTUCJAMI EDUKACYJNYMI ORAZ PRZEDSIĘBIORSTWAMI, KTÓRE DZIAŁAJĄ NA RZECZ POPRAWY JAKOŚCI DOŚWIADCZEŃ KLIENTOWSKICH I PRACOWNICZYCH ORAZ BUDOWANIA ZRÓŻNICOWANEJ I INKLUZYWNEJ KULTURY W ŚRODOWISKACH PRACY. PARTNERS
Branże

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do THE BEST AG

Organizacja Numer KRS
1
0000006393
2
0000007468
3
0000009088
4
0000009792
5
0000015357
6
0000016598
7
0000016663
8
0000018237
9
0000020263
10
0000020735
11
0000022180
12
0000024711
13
0000027245
14
0000027850
15
0000032324
16
0000032372
17
0000032497
18
0000032540
19
0000033183
20
0000033215
21
0000033948
22
0000034676
23
0000035124
24
0000035402
25
0000035518
26
0000036062
27
0000036797
28
0000037491
29
0000037966
30
0000039595