Rozpoczęcie działalności
2024-10-09
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELAMI FUNDACJI SĄ: A) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA I PROFILAKTYKI PROZDROWOTNEJ ORAZ KULTURY FIZYCZNEJ I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, B) WSPIERANIE ROZWOJU TRANSPLANTOLOGII I PROPAGOWANIE IDEI PRZESZCZEPIANIA TKANEK I NARZĄDÓW, A) WPARCIE W ORGANIZACJI PRZESZCZEPÓW, B) ORGANIZOWANIE TRANSPORTU ORGANÓW, TKANEK I KOMÓREK DROGĄ POWIETRZNĄ, LĄDOWĄ I MORSKĄ, C) ORGANIZOWANIE PRZELOTÓW W CELU ZAPEWNIENIA TRANSPORTU ORGANÓW, TKANEK I KOMÓREK DO TRANSPLANTACJI ORAZ PRZEWOZU PERSONELU MEDYCZNEGO, D) WSPIERANIE I ORGANIZACJA DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z POPRAWĄ DOSTĘPNOŚCI DO MIĘDZYNARODOWEGO TRANSPORTU ORGANÓW, TKANEK I KOMÓREK, E) UŁATWIANIE DOSTĘPU DO INFORMACJI O POTENCJALNYCH DAWCACH W MIĘDZYNARODOWYCH SYSTEMACH REJESTRACYJNYCH, F) WSPIERANIE PROCEDUR ZWIĄZANYCH Z TRANSPLANTACJĄ, W TYM LOGISTYCZNYCH I OPERACYJNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI PRZESZCZEPÓW, G) WSPIERANIE DZIAŁAŃ UŁATWIAJĄCYCH DOSTĘP DO PROCEDUR RATUJĄCYCH ŻYCIE H) PODNOSZENIE WIEDZY I KWALIFIKACJI POPRZEZ ORGANIZOWANIE I UDZIAŁ W PRZEDSIĘWZIĘCIACH O CHARAKTERZE NAUKOWYM, I) SZKOLENIE PERSONELU MEDYCZNEGO, J) OPIEKA NAD CHORYMI OCZEKUJĄCYMI NA PRZESZCZEP I CHORYMI PO PRZESZCZEPIE, K) POMOC OSOBOM PO TRANSPLANTACJI, L) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI NAUKOWEJ I NAUKOWO – BADAWCZEJ M) WSPIERANIE FINANSOWE PROJEKTÓW NAUKOWYCH, KTÓRYCH PRZEDMIOTEM ZAINTERESOWANIA SĄ INNOWACJE W OBSZARZE MEDYCYNY, RATOWNICTWA I TRANSPORTU N) WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO WDRAŻANIA INNOWACJI Z ZAKRESU MEDYCYNY I RATOWNICTWA, O) ORGANIZOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ CHARYTATYWNYCH Z WYKORZYSTANIEM STATKÓW POWIETRZNYCH I INNEGO SPRZĘTU LOTNICZEGO, P) DZIAŁANIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH I SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO, Q) ORGANIZACJA WOLONTARIATU I INNYCH DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH.