Adres
UL. CZERNIAKOWSKA, 203
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELAMI FUNDACJI SĄ: 1. PROMOWANIE DOSTĘPU DO EDUKACJI. 2. ZAPEWNIENIE RÓWNEGO DOSTĘPU DO WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI DLA WSZYSTKICH GRUP SPOŁECZNYCH. 3. WSPIERANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DLA OSÓB WRAŻLIWYCH SPOŁECZNIE I ZMARGINALIZOWANYCH GRUP. 4. ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PRZYSZŁOŚCI WŚRÓD MŁODZIEŻY, OSÓB DOROSŁYCH ORAZ SENIORÓW. 5. TWORZENIE PROGRAMÓW NAUCZANIA, KTÓRE KŁADĄ NACISK NA UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNE DO FUNKCJONOWANIA W ERZE CYFROWEJ, TAKICH JAK: PROGRAMOWANIE, TWORZENIE ANALIZY DANYCH, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, KREATYWNOŚĆ I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW. 6. WSPIERANIE BADAŃ NAD NOWATORSKIMI METODAMI NAUCZANIA I TECHNOLOGIAMI EDUKACYJNYMI. 7. WPROWADZANIE NOWOCZESNYCH NARZĘDZI, TAKICH JAK: SZTUCZNA INTELIGENCJA CZY WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ, DO PROCESU NAUCZANIA. 8. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU ELIMINOWANIE BARIER W DOSTĘPIE DO EDUKACJI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 9. WSPIERANIE ŚRODOWISK EDUKACYJNYCH, KTÓRE PROMUJĄ TOLERANCJĘ, ZROZUMIENIE I SZACUNEK DLA RÓŻNORODNOŚCI KULTUROWEJ. 10. ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ I PROGRAMÓW ROZWOJU ZAWODOWEGO DLA NAUCZYCIELI, ABY ZWIĘKSZYĆ ICH EFEKTYWNOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU UMIEJĘTNOŚCI UCZNIÓW. 11. WPROWADZANIE SYSTEMÓW OCEN I NAGRÓD DLA NAUCZYCIELI, KTÓRZY WNOSZĄ ISTOTNY WKŁAD W ROZWÓJ EDUKACJI. 12. WPROWADZANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DOTYCZĄCYCH FINANSÓW OSOBISTYCH I UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA PIENIĘDZMI. 13. PROMOWANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU POPRZEZ EDUKACJĘ. 14. WSPIERANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA I ZRÓWNOWAŻONYM GOSPODAROWANIEM ZASOBAMI. 15. KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH TAKICH JAK: WSPÓŁPRACA, EMPATIA, ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA. 16. ROZWÓJ EDUKACJI CYFROWEJ DLA SENIORÓW. 17. TWORZENIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DOSTOSOWANYCH DO POTRZEB SENIORÓW, POMAGAJĄCYCH IM RADZIĆ SOBIE W ERZE CYFROWEJ I KORZYSTAĆ Z NOWYCH TECHNOLOGII. 18. WPROWADZANIE PROGRAMÓW MENTOROWANIA, ŁĄCZĄCYCH DOŚWIADCZONYCH PROFESJONALISTÓW Z UCZNIAMI I DOROSŁYMI, ABY WSPIERAĆ ROZWÓJ KARIERY I UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWYCH. 19. PROWADZENIE POZASZKOLNYCH FORM EDUKACJI. 20. ORGANIZOWANIE KURSÓW I WARSZTATÓW, KTÓRE ROZWIJAJĄ UMIEJĘTNOŚCI CYFROWE, ARTYSTYCZNE, RZEMIEŚLNICZE CZY JĘZYKOWE SENIORÓW. 21. WPROWADZANIE EDUKACYJNYCH PROGRAMÓW ZDROWOTNYCH, ABY WSPIERAĆ SENIORÓW W UTRZYMANIU ZDROWEGO STYLU ŻYCIA. 22. ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, KLUBÓW ZAINTERESOWAŃ I WYDARZEŃ KULTURALNYCH, ABY SENIORZY MOGLI NAWIĄZYWAĆ NOWE ZNAJOMOŚCI I UCZESTNICZYĆ W ŻYCIU SPOŁECZNYM. 23. WPROWADZANIE PROGRAMÓW REKREACYJNYCH, TAKICH JAK: ZAJĘCIA FITNESS, NORDIC WALKING CZY TANIEC, KTÓRE WSPIERAJĄ ZDROWIE FIZYCZNE SENIORÓW. 24. UŁATWIANIE DOSTĘPU DO MIEJSC PUBLICZNYCH PRZYJAZNYCH DLA SENIORÓW, TAKICH JAK: PARKI CZY ŚCIEŻKI REKREACYJNE. 25. ORGANIZOWANIE PROJEKTÓW, KTÓRE ŁĄCZĄ SENIORÓW Z MŁODSZYMI POKOLENIAMI, TAKICH JAK: PROGRAMY MENTOROWANIA CZY WSPÓLNE ZAJĘCIA EDUKACYJNE. 26. WSPIERANIE WYMIANY DOŚWIADCZEŃ I HISTORII ŻYCIA, MIĘDZY RÓŻNYMI GRUPAMI WIEKOWYMI. 27. OFEROWANIE USŁUG WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO I TERAPEUTYCZNEGO DLA SENIORÓW, ZWŁASZCZA W PRZYPADKU OSÓB DOŚWIADCZAJĄCYCH IZOLACJI SPOŁECZNEJ CZY UTRATY BLISKICH. 28. TWORZENIE PLATFORMY, KTÓRA UŁATWIA KOORDYNACJĘ DZIAŁAŃ WOLONTARIACKICH SENIORÓW. 29. ZAPEWNIENIE SENIOROM DOSTĘPU DO NOWYCH TECHNOLOGII, TAKICH JAK: SMARTFONY CZY KOMPUTERY. 30. DZIAŁANIE NA RZECZ WPROWADZANIA POLITYK SPRZYJAJĄCYCH AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ SENIORÓW, TAKICH JAK: DOSTOSOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNYCH CZY PROGRAMY WSPIERAJĄCE AKTYWNOŚĆ SENIORÓW. 31. ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ I KAMPANII INFORMACYJNYCH DOTYCZĄCYCH PRAW SENIORÓW, ABY ZWIĘKSZYĆ ICH ŚWIADOMOŚĆ I UMOŻLIWIĆ IM SKORZYSTANIE Z DOSTĘPNYCH ŚWIADCZEŃ.