Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 245
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA PROGRAMOWA
Cel działania
FUNDACJA PROWADZI DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE REALIZACJI NASTĘPUJĄCYCH CELÓW: A. DOSKONALENIE PROCESU KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO M.IN. Z WYKORZYSTANIEM METOD SYMULACJI MEDYCZNYCH, SZTUCZNEJ INTELIGENCJI ORAZ ROBOTYKI, W CELU PODNIESIENIA JAKOŚCI NAUCZANIA I PRZYGOTOWANIA STUDENTÓW ORAZ PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA DO RZECZYWISTYCH WYZWAŃ W PRAKTYCE KLINICZNEJ; B. WSPIERANIE NOWOCZESNYCH STANDARDÓW KSZTAŁCENIA I METOD POSTĘPOWANIA W EDUKACJI MEDYCZNEJ, POPRZEZ WPROWADZANIE NAJNOWSZYCH OSIĄGNIĘĆ NAUKOWYCH ORAZ TECHNOLOGICZNYCH DO PROGRAMU NAUCZANIA; C. WSPIERANIE ROZWOJU KOMUNIKACJI MEDYCZNEJ, KOMPETENCJI DECYZYJNYCH ORAZ UMIEJĘTNOŚCI ROZUMOWANIA MEDYCZNEGO, ABY ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ LECZENIA I POPRAWIĆ RELACJE MIĘDZY PACJENTAMI A PERSONELEM MEDYCZNYM; D. KSZTAŁCENIE W ZAKRESIE EMPATII, ABY PRZYSZLI LEKARZE I PRACOWNICY MEDYCZNI BYLI W STANIE LEPIEJ ZROZUMIEĆ I WSPIERAĆ PACJENTÓW W ICH TRUDNOŚCIACH ZDROWOTNYCH I EMOCJONALNYCH; E. WSPIERANIE KONCEPCJI HOLISTYCZNEGO PODEJŚCIA DO PACJENTA, UWZGLĘDNIAJĄCEGO WSZYSTKIE ASPEKTY ZDROWIA FIZYCZNEGO I PSYCHICZNEGO; F. WSPIERANIE WSPÓŁPRACY PRZEDSTAWICIELI RÓŻNYCH SPECJALNOŚCI MEDYCZNYCH, ABY ZAPEWNIĆ KOMPLEKSOWĄ OPIEKĘ PACJENTOM I SPRZYJAĆ INTERDYSCYPLINARNYM BADANIOM NAUKOWYM; G. WSPIERANIE NAUCZANIA OPARTEGO NA ANALIZIE PRZYPADKÓW, ABY STUDENCI MEDYCYNY, NAUCZYCIELE ORAZ PERSONEL MEDYCZNY OTRZYMALI MOŻLIWOŚĆ PRAKTYCZNEGO ZASTOSOWANIA WIEDZY TEORETYCZNEJ I ROZWIJANIA UMIEJĘTNOŚCI KLINICZNYCH; H. POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA I OPIEKI ZDROWOTNEJ, POPRZEZ CIĄGŁE DOSKONALENIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH I STANDARDÓW OPIEKI NAD PACJENTEM; I. UPRAKTYCZNIENIE STUDIÓW MEDYCZNYCH POPRZEZ PROMOWANIE: I. MEDYCYNY OPARTEJ NA DOWODACH NAUKOWYCH, II. KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNYCH, III. PRZYGOTOWANIA DO OBIEKTYWNEGO STRUKTURYZOWANEGO EGZAMINU KLINICZNEGO (OSCE); J. DZIAŁANIA NAKIEROWANE NA PONOWNE UŻYCIE DANYCH KLINICZNYCH DO CELÓW PROFILAKTYKI, LECZENIA, DIAGNOZOWANIA, DYDAKTYKI, REALIZACJI PRAC BADAWCZO-ROZWOJOWYCH, W CELU WSPARCIA MEDYCYNY, NAUKI I EDUKACJI MEDYCZNEJ; K. PROMOCJA NAUKI I TECHNOLOGII W POLSCE I NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ, POPRZEZ UDZIAŁ W MIĘDZYNARODOWYCH PROJEKTACH BADAWCZYCH I KONFERENCJACH; L. ORGANIZOWANIE I WSPIERANIE KONFERENCJI, SEMINARIÓW ORAZ WARSZTATÓW NAUKOWYCH I EDUKACYJNYCH W CELU WYMIANY WIEDZY I DOŚWIADCZEŃ MIĘDZY SPECJALISTAMI Z RÓŻNYCH DZIEDZIN MEDYCYNY; M. WSPIERANIE BADAŃ NAUKOWYCH I INNOWACJI W DZIEDZINIE MEDYCYNY I OCHRONY ZDROWIA, ABY PRZYCZYNIAĆ SIĘ DO POSTĘPU NAUKOWEGO I POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA PACJENTÓW; N. ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ W ZAKRESIE EDUKACJI I BADAŃ MEDYCZNYCH, ABY KORZYSTAĆ Z GLOBALNYCH OSIĄGNIĘĆ I NAJLEPSZYCH PRAKTYK; O. PROWADZENIE SZKOLEŃ I SPOTKAŃ PROMUJĄCYCH NOWOCZESNĄ EDUKACJĘ MEDYCZNĄ DLA PRACOWNIKÓW NAUKOWYCH, LEKARZY ORAZ STUDENTÓW KIERUNKÓW MEDYCZNYCH, ABY PODNOSIĆ ICH KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI; P. UZUPEŁNIANIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DYDAKTYKÓW, ABY ZAPEWNIĆ NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ NAUCZANIA I ROZWÓJ PROFESJONALNY KADRY AKADEMICKIEJ; Q. ŁĄCZENIE WIEDZY SPECJALISTYCZNEJ I PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI, ABY PRZYGOTOWAĆ STUDENTÓW DO SKUTECZNEJ PRACY W ZA.WODZIE MEDYCZNYM; R. WYPOSAŻANIE DYDAKTYKÓW AKADEMICKICH W NOWOCZESNE NARZĘDZIA I TECHNOLOGIE, KTÓRE PRZYCZYNIĄ SIĘ DO POSTĘPU MEDYCYNY I ROZWOJU OPIEKI ZDROWOTNEJ, Z UWZGLĘDNIENIEM ETYCZNYCH I PRAWNYCH ASPEKTÓW WYKORZYSTANIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI I ROBOTYKI W MEDYCYNIE; S. ŚWIADCZENIE POMOCY HUMANITARNEJ W KRAJU, JAK I ZA GRANICĄ POPRZEZ: I. DOSTARCZANIE NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW W ZAKRESIE NOWOCZESNEJ EDUKACJI MEDYCZNEJ DO KRAJÓW BIEDNIEJSZYCH LUB POTRZEBUJĄCYCH Z UWAGI NA KONFLIKTY ZBROJNE LUB KATASTROFY NATURALNE, II. EDUKACJĘ MEDYCZNĄ ORAZ SZKOLENIA DLA STUDENTÓW, DYDAKTYKÓW I PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA W REGIONACH BIEDNIEJSZYCH LUB DOTKNIĘTYCH KRYZYSAMI, III. WSPÓŁPRACĘ Z MIĘDZYNARODOWYMI ORGANIZACJAMI HUMANITARNYMI I AGENCJAMI RZĄDOWYMI W CELU SKOORDYNOWANIA DZIAŁAŃ POMOCOWYCH I ZAPEWNIENIA SKUTECZNEGO WSPARCIA, IV. INICJOWANIE I WSPIERANIE PROGRAMÓW ZDROWOTNYCH ORAZ KAMPANII EDUKACYJNYCH.