FUNDACJA STACJA RELACJA. DIAGNOZA. TERAPIA. EDUKACJA
KRS
0001113169
NIP
9223082100
REGON
528994262

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
ZAMOŚĆ
Adres
UL. SADOWA, 6A
Kod pocztowy
22-400
Rejestracja
2024-06-27
Rozpoczęcie działalności
2024-06-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE, Z TYM, ŻE W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGNIĘCIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH, ZBYCIU LUB OBCIĄŻENIA MAJĄTKU FUNDACJI O WARTOŚCI POWYŻEJ 5 000,00 ZŁ (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁACZNIE, W TYM PREZES ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1.CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁANIE NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS DZIECI, MŁODZIEŻY, ICH RODZIN I OSÓB DOROSŁYCH, W TYM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, A W SZCZEGÓLNOŚCI RUCHOWĄ, INTELEKTUALNĄ I SPRZĘŻONĄ, AUTYZMEM ORAZ ZESPOŁEM ASPERGERA POPRZEZ ZAPEWNIENIE IM RÓŻNORODNYCH FORM WSPARCIA, ZWŁASZCZA EDUKACJI I REHABILITACJI ZMIERZAJĄCEJ DO PEŁNEJ ICH AKTYWNOŚCI ŻYCIOWEJ, ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ OBYWATELSKIEJ. 2.FUNDACJA PROWADZI SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ REALIZUJĄC NASTĘPUJĄCE CELE SZCZEGÓŁOWE: 1) PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DIAGNOZY, TERAPII I EDUKACJI, REHABILITACJI MEDYCZNEJ, FIZYCZNEJ, PSYCHICZNEJ, SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ ORAZ ZAJĘĆ DODATKOWYCH ZGODNYCH Z NAJNOWSZYMI STANDARDAMI KRAJOWYMI I MIĘDZYNARODOWYMI, 2) PROWADZENIE WIELOASPEKTOWYCH DZIAŁAŃ DORADCZYCH, EDUKACYJNYCH, PROFILAKTYCZNYCH, REHABILITACYJNYCH, TERAPEUTYCZNYCH ORAZ OŚWIATOWYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I OSÓB DOROSŁYCH, W TYM DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Z AUTYZMEM I ZESPOŁEM ASPERGERA, 3) PROWADZENIA DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH DLA SPECJALISTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ TERAPIĄ, LECZENIEM I DIAGNOZOWANIEM WW. GRUPY ORAZ ICH RODZIN, OPIEKUNÓW PRAWNYCH, A TAKŻE OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROWADZONYMI PRZEZ FUNDACJĘ I NA RZECZ PODMIOTÓW PROWADZĄCYCH PLACÓWKI EDUKACYJNE I MEDYCZNE, 4) PROWADZENIE PROFILAKTYKI I DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH UŚWIADAMIAJĄCYCH ZAGROŻENIA SPOŁECZNE, W SZCZEGÓLNOŚCI STYGMATYZACJĘ I MYŚLENIE STEREOTYPAMI POPRZEZ UWRAŻLIWIANIE SPOŁECZEŃSTWA NA POTRZEBY OSÓB DOTKNIĘTYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I AUTYZMEM ORAZ PRZECIWDZIAŁANIE MARGINALIZACJI SPOŁECZNEJ TYCH OSÓB POPRZEZ REALIZACJĘ INICJATYW SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH, NAUKOWYCH, EDUKACYJNYCH, REHABILITACYJNYCH W CELU ICH WŁĄCZENIA DO ŻYCIA SPOŁECZNEGO, 5) ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE PLACÓWEK TERAPEUTYCZNYCH, REHABILITACYJNYCH I EDUKACYJNYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I OSÓB DOROSŁYCH, W TYM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, 6) ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE OŚRODKÓW POBYTU STAŁEGO ORAZ POBYTU CZASOWEGO DLA OSÓB Z AUTYZMEM I INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI INTELEKTUALNYMI I FIZYCZNYMI, 7) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI ORAZ REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM, 8) REHABILITACJĘ ZAWODOWĄ I SPOŁECZNĄ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 9) INICJOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNYCH FORM POMOCY DLA OSÓB ZE SPEKTRUM AUTYZMU I INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI ORAZ ICH RODZIN, 10) POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA DZIECI, MŁODZIEŻY I OSÓB DOROSŁYCH, W TYM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I AUTYZMEM ORAZ ICH RODZIN POPRZEZ PROWADZENIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE WSPARCIA REHABILITACYJNEGO, TERAPEUTYCZNEGO, SOCJALNEGO, PSYCHOLOGICZNEGO I PRAWNEGO, 11) DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNĄ, WYCHOWAWCZĄ I OŚWIATOWĄ, 12) INICJOWANIE I WSPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ W RÓŻNORODNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO ORAZ UPOWSZECHNIANIE NOWOCZESNYCH, AKTYWNYCH, INNOWACYJNYCH METOD EDUKACYJNYCH A TAKŻE DZIAŁANIE NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH, 13) ROZWÓJ NOWYCH FORM I METOD WSPARCIA INDYWIDUALNEGO I ŚRODOWISKOWEGO NA RZECZ INTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ (NP. ŚRODOWISKOWEJ PRACY SOCJALNEJ), 14) PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ USAMODZIELNIENIA ŻYCIOWEGO I ZAWODOWEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, AUTYZMEM I ZESPOŁEM ASPERGERA, 15) PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 16) PROWADZENIE DZIAŁAŃ PROFILAKTYKI ZDROWIA ORAZ PROMOWANIE ZDROWEGO TRYBU, 17) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RODZINY, RODZICIELSTWA, MACIERZYŃSTWA ORAZ UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY PRAW DZIECKA, 18) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH RODZIN, W TYM ORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU, KOLONII, WYCIECZEK, IMPREZ INTEGRACYJNYCH, WYJAZDÓW RODZINNYCH, 19) ORGANIZACJĘ WYDARZEŃ KULTURALNYCH (WYSTAW, PLENERÓW MALARSKICH, KONCERTÓW ITP.), SPORTOWYCH, ZABAW I OBOZÓW INTEGRACYJNYCH DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ICH RODZIN I OPIEKUNÓW, 20) OCHRONA ŚRODOWISKA, ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU I EKOLOGII, CIĄG DALSZY CELÓW W § 5 UST. 2 STATUTU FUNDACJI.
Branże

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do FUNDACJA STACJA RELACJA. DIAGNOZA. TERAPIA. EDUKACJ