SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Możliwość użycia odcinków do działań marketingowych
fitness w unikalnej formie wideo. Każdy 6-minutowy odcinek przedstawia konkretnego partnera omawiającego wybrane zagadnienia związane ze zdrowiem, wellness czy fitnessem. Seria wyróżnia się zawarciem elementów rozrywkowych, artystycznych i edukacyjnych, co przyciąga szeroką publiczność, nie tylko osoby zainteresowane zdrowym trybem życia. Produkcja obejmuje zasięgiem 80 krajów i jest tłumaczona na 34 języki, dotykając masowego odbiorcy. Projekt powstał z inicjatywy firmy LEVELS OF STRENGTH LLC, studia produkcji treści multimedialnych dla instytucji z sektora zdrowia, wellness i fitness. Promocja serii rusza w lipcu 2024 roku, a nowe odcinki będą regularnie tworzone i publikowane w pakietach po 12. Istotnym akcentem są tu animacje, których twórcą jest Paweł Lipka, znany choćby z pracy nad serialem animowanym 'The Garfield Show'. Każdy partner ma możliwość wykorzystania odcinka z własnym udziałem do działań marketingowych w mediach społecznościowych, podczas konferencji, targów, w płatnych reklamach czy na stronach internetowych. Niewielka liczba firm posiada ciekawe treści multimedialne, co sprawia, że odcinki przypominające ekscytujące zwiastuny filmowe wyróżniają się na rynku i przyciągają potencjalnych klientów. Projekt rozwija się we współpracy z międzynarodowymi ekspertami i uznanymi osobowościami, takimi jak dr Ian White czy Aubrey de Grey, co gwarantuje jego wysoki poziom merytoryczny i włączenie do prężnie działającej inicjatywy prospołecznej. Promocja projektu odbywać się będzie za pomocą międzynarodowego medium Muscle & Fitness oraz lokalnych kampanii reklamowych. Współpraca z 1200 patronami medialnymi dodatkowo zwiększa zasięg projektu.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lipka Paweł
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Lipka Kamila
posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.