FIELD AND TABS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001107379
NIP
7011206743
REGON
528713665

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA ARMII LUDOWEJ, 6
Kod pocztowy
00-571
Rejestracja
2024-05-25
Rozpoczęcie działalności
2024-05-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@fieldandtabs.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Field and Tabs to firma specjalizująca się w kompleksowej realizacji orazkoordynacji badań marketingowych. Oferuje różnorodne usługi związane z metodami zbierania danych, w tym CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing), F2F (Face-to-Face) oraz MS (Mystery Shopper). Zespół specjalistów charakteryzuje się dużą wiedzą i doświadczeniem, co pozwala na dostarczanie precyzyjnych oraz rzetelnych informacji niezbędnych do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Firma dba o najwyższą jakość świadczonych usług, a jej nowoczesne technologie umożliwiają automatyzację procesów zbierania danych oraz szybkie przetwarzanie informacji. W ramach swoich działań, Field and Tabs zapewnia dostęp do surowych danych bądź gotowych raportów, co przyczynia się do większej efektywności działań klientów. Unikalną cechą przedsiębiorstwa jest elastyczne podejście do klienta oraz dbałość o odpowiedni dobór respondentów w badaniach, co gwarantuje reprezentatywność i wiarygodność wyników. Działając zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, Field and Tabs staje się kluczowym partnerem dla firm pragnących zrozumieć rynek oraz potrzeby swoich klientów.
W skrócie
  • Realizacja i koordynacja badań marketingowych
  • Zbieranie danych metodami CAWI, F2F i MS
  • Dostarczenie surowych danych lub tabelarycznych raportów
  • Automatyzacja procesów zbierania danych
  • Precyzyjny dobór respondentów w panelach badawczych

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Królicka Aneta posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Mroczek Mariusz posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.