e-commerce, które są zoptymalizowane pod kątem sprzedaży. Główną osią działalności firmy jest projektowanie i wdrażanie witryn, które konwertują odwiedzających na klientów. VIRTAS wnika w każdy aspekt lejków sprzedażowych, co pozwala im skutecznie przyciągać ruch i przekształcać go w sprzedaż. Dzięki złożonemu podejściu do marketingu, VIRTAS oferuje też kompleksowe strategie, które obejmują identyfikację wizualną oraz źródła ruchu. Zespół firmy łączy wiedzę techniczną z kreatywnymi rozwiązaniami, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Celem VIRTAS jest nie tylko zapewnienie klientów, ale także budowanie długoterminowych relacji, bazujących na zwiększonej efektywności sprzedażowej.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gawlik Mateusz
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gawlik Marta
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.