Platforma do monitorowania mediów online i społecznościowych
Narzędzia do publikacji informacji prasowych oraz komunikacji z dziennikarzami
Zaawansowane analizy danych wspierające strategię PR i marketingową
Zintegrowane funkcje Newsroom i Medialist ułatwiające tworzenie treści
Zaufanie ponad 1000 firm w różnych branżach
dostarcza kompleksowych narzędzi do monitorowania mediów, publikowania informacji prasowych oraz analizy danych w czasie rzeczywistym. Celem tej organizacji jest wsparcie firm w budowaniu ich reputacji oraz zabezpieczeniu odpowiedniej komunikacji w obszarze public relations. Mediaboard wyróżnia się innowacyjnym podejściem do monitorowania, umożliwiając śledzenie wzmianków o markach zarówno w tradycyjnych, jak i społecznościowych źródłach informacji. Kluczowymi funkcjonalnościami platformy są: Mediaboard Connect, oferujący dostęp do zweryfikowanej listy dziennikarzy oraz systemu redakcyjnego Newsroom, co pozwala na tworzenie atrakcyjnych wizualnie materiałów prasowych. Dodatkowo, Mediaboard zapewnia analizy danych, umożliwiające firmom podejmowanie przemyślanych decyzji marketingowych oraz PR-owych na podstawie aktualnych trendów i zachowań rynkowych. Z platformy korzystają już ponad 1000 firm, co potwierdza jej wysoką wartość oraz niezawodność. Mediaboard wpłynęło pozytywnie na efektywność komunikacji w takich organizacjach jak Coca-Cola HBC czy Transparency International, dzięki czemu stają się bardziej zintegrowane i responsywne w obliczu dynamicznie zmieniającego się rynku.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mediaboard Group S.r.o.
posiada 60 udziałów, które stanowią 100% firmy.