Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2024-04-04
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacjakolorowakropka@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELAMI FUNDACJI SĄ: WSPIERANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM Z NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM ORAZ ZABURZENIAMI AUTYSTYCZNYMI I IM POKREWNYMI, I ICH RODZIN, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ UTWORZENIE I PROWADZENIE ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ, OŚRODKA DLA OSÓB Z W/W NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I ZABURZENIAMI, ZAPEWNIAJĄCEGO MOŻLIWOŚĆ POBYTU DZIENNEGO, A TAKŻE ORGANIZOWANIE LUB UŁATWIANIE IM EDUKACJI, TERAPII LUB REHABILITACJI. POMOC TERAPEUTYCZNA, REHABILITACYJNA, EDUKACYJNA, A TAKŻE FINANSOWA I RZECZOWA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM, ZABURZENIAMI ROZWOJU, W SZCZEGÓLNOŚCI MIESZCZĄCYMI SIĘ W GRUPIE TZW. SPEKTRUM ZABURZEŃ AUTYSTYCZNYCH, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, ADHD, ORAZ INNYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI I PSYCHICZNYMI. POMOC DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH RODZIN, W ZAKRESIE ZWIĄZANYM Z POPRAWĄ ZDROWIA I ICH ADAPTACJĄ W SPOŁECZEŃSTWIE. POPULARYZOWANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH ORAZ FORM POMOCY OSOBOM Z TYMI ZABURZENIAMI. WSPIERANIE I PROWADZENIE INICJATYW O CHARAKTERZE ZDROWOTNYM, EDUKACYJNYM, CHARYTATYWNYM I NAUKOWYM, W SZCZEGÓLNOŚCI ODNOSZĄCYCH SIĘ DO ZABURZEŃ ROZWOJU I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. OCHRONA GODNOŚCI I INTEGRALNOŚCI DZIECKA Z NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM, ZABURZENIEM ZE SPEKTRUM AUTYZMU, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA KAŻDEJ Z FORM DYSKRYMINACJI, PRZEMOCY, NADUŻYĆ I ZANIEDBAŃ WOBEC DZIECI Z ZABURZENIEM. KRZEWIENIE OŚWIATY PSYCHOLOGICZNEJ ORAZ EDUKACJA W ZAKRESIE POTRZEB EMOCJONALNYCH I PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, ZABURZENIAMI ROZWOJU, ZAGROŻONYCH NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I AUTYZMEM. TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM W ICH NAJBLIŻSZYM ŚRODOWISKU – DOMOWYM, W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, PRZEDSZKOLNYM, SZKOLNYM. WYRÓWNYWANIE SZANS DLA DZIECI ORAZ ICH RODZIN. WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZAPEWNIENIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO EDUKACJI DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I AUTYZMEM. PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA ORAZ PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ. PROPAGOWANIA WIEDZY O ZABURZENIACH, NIEDOSTOSOWANIU SPOŁECZNYM I AUTYZMIE. PROPAGOWANIA WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z RODZINĄ ORAZ DZIEĆMI Z ZABURZENIAMI ORAZ SPEKTRUM AUTYZMU. EDUKACJI SPOŁECZEŃSTWA, DZIECI ORAZ RODZICÓW DZIECI Z ZABURZENIAMI, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I SPEKTRUM AUTYZMU. POMOC SPOŁECZNA, W TYM POMOC RODZINOM DZIECI I OSOBOM ZE SPEKTRUM AUTYZMU UMOŻLIWIAJĄCA PRZEZWYCIĘŻENIE TRUDNYCH SYTUACJI ŻYCIOWYCH ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS RODZICÓW DZIECI I DZIECI ZE SPEKTRUM AUTYZMU JAK I OSÓB Z INNYMI ZABURZENIAMI, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM. UPOWSZECHNIANIE I OCHRONA PRAW DZIECKA.