SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Automatyzacja wyświetlania reklam w transmisjach na żywo
Realizacja kampanii na platformach livestreamingowych
Personalizacja podejścia do klienta
Dynamiczne zarządzanie kampaniami i raportowanie
Współpraca z influencerami w celu efektywnej promocji
oraz kreacji w kontekście transmisji na żywo. Jej oferta pozwala markom i influencerom na efektywne i spersonalizowane promowanie swoich produktów oraz usług w czasie rzeczywistym, docierając do szerokiego grona odbiorców. Specjalizuje się w kampaniach reklamowych na popularnych platformach livestreamingowych, takich jak YouTube, Twitch, TikTok oraz Instagram, co wyróżnia Streamadly na tle konkurencji. Działania prowadzone przez zespół ekspertów łączą marketing, gaming oraz nowe technologie, a każda kampania dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb klientów. Główne obszary działalności firmy to precyzyjny dobór grupy docelowej, zapewnienie bezpieczeństwa marki oraz pełna kontrola nad tożsamością komunikacji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi, Streamadly oferuje monitorowanie efektywności kampanii w czasie rzeczywistym, umożliwiając dynamiczne zarządzanie kampanią oraz generowanie czytelnych raportów. Posiada doświadczenie w realizacji projektów dla rozpoznawalnych marek, takich jak PUMA, Unilever czy SKYN, co świadczy o jej profesjonalizmie i skuteczności.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki