Rozpoczęcie działalności
2023-12-14
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacjapanklepka@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST: 1) TWORZENIE RÓWNYCH SZANS NA ROZWÓJ ZAWODOWY, INTELEKTUALNY ORAZ KULTURALNY DLA WSZYSTKICH OBYWATELI, ZWŁASZCZA POPRZEZ ZWIĘKSZANIE DOSTĘPU DO EDUKACJI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z OBSZARÓW WIEJSKICH, 2) WSPIERANIA I UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY, SENIORÓW. 3) ORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY, SENIORÓW. 4) WSZECHSTRONNE WSPIERANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ ROZWOJU KULTURY POLSKIEJ, PODTRZYMYWANIA TRADYCJI NARODOWEJ, ROZWIJANIA ŚWIADOMOŚCI OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ, ŚRODKÓW SPOŁECZNEGO PRZEKAZU I NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MEDIALNYCH; 5) EDUKACJA I KSZTAŁCENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO, PROMOCJA I ORGANIZACJA SPOTKAŃ, KONFERENCJI, WARSZTATÓW, SZKOLEŃ; 6) PROMOCJA, EDUKACJA, UPOWSZECHNIANIE I POPULARYZACJA ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH ZE SZTUKĄ I KULTURĄ Z DUŻYM NACISKIEM NA SUBREGION POŁUDNIOWY WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO , STWORZENIE PRZESTRZENI PROJEKTÓW ARTYSTYCZNYCH, BĘDĄCĄ PLATFORMĄ WSPÓŁPRACY RÓŻNYCH INSTYTUCJI KULTURY, MIEJSCEM PROMOCJI CHOJNICZEK ORAZ DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU WSPIERANIE I REALIZACJA WYSTAW I INNYCH PROJEKTÓW Z DZIEDZINY SZTUKI, TECHNOLOGII TWORZENIA RĘKODZIEŁA ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM WYROBÓW Z DREWNA; 7) POPULARYZACJA ZAGADNIEŃ I DZIAŁAŃ INTERDYSCYPLINARNYCH NA STYKU SZTUKI I ARCHITEKTURY ORAZ MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENACH LEŚNYCH, WIEJSKICH, TRASACH ROWEROWYCH; 8) WSPIERANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU RATOWANIE I OCHRONĘ DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO ORAZ BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI NARODOWEJ Z WYKORZYSTANIEM NOWYCH TECHNOLOGII , 9) WSPIERANIE FIRM W ROZWOJU ZA POMOCĄ MARKETINGU INTERNETOWEGO I SZEROKO ROZUMIANYCH SOCIAL MEDIÓW.