WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Specjalizacja w automatyzacji marketingowej i eCRM.
Dostosowane strategie oparte na sztucznej inteligencji.
Zarządzanie relacjami i programami lojalnościowymi.
Integracja komunikacji wielokanałowej.
Wsparcie dla globalnych marek w budowaniu lojalności.
marketingu lojalnościowego, który oferuje zaawansowane rozwiązania z zakresu automatyzacji marketingowej oraz zarządzania relacjami z klientem. Firma, będąca częścią agencji They.pl, dostarcza systemy oparte na sztucznej inteligencji, które umożliwiają hyper-personalizację oraz efektywne komunikowanie się z użytkownikami za pośrednictwem wielu kanałów. Dzięki zintegrowanemu podejściu do marketingu, 5 BONSAI pomaga globalnym markom, takim jak New Balance, Nestlé czy Jameson, w budowaniu trwałych relacji z klientami oraz zwiększaniu ich lojalności. Organizacja projektuje i wdraża strategie automatyzacji, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na optymalizację całej podróży klienta. Dzięki technologii AI, 5 BONSAI nie tylko analizuje dane i preferencje klientów, ale również przewiduje ich zachowania, co przekłada się na efektywniejsze kampanie marketingowe oraz wyższy wskaźnik konwersji. Od zautomatyzowanej komunikacji po programy lojalnościowe, 5 BONSAI stawia na synergiczne połączenie online i offline w celu maksymalizacji efektywności działań marketingowych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Miszczuk Maciej
posiada 3150 udziałów, które stanowią 31.5% firmy.
Solecki Marcin
posiada 3150 udziałów, które stanowią 31.5% firmy.
They.pl
posiada 2000 udziałów, które stanowią 20% firmy.