SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU ORGANIZACJI, W TYM DOTYCZĄCYCH JEJ PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA LUB WICEPREZESA Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Opis
Integracja środowiska reklamodawców w Polsce
Powołanie grup roboczych dla ekspertów marketingu
Tworzenie standardów badania cross mediowego
Badanie efektywności działań marketingowych
Promowanie odpowiedzialnych strategii marketingowych na poziomie ESG
angażuje się w tworzenie skutecznych standardów marketingowych w Polsce. Jej misją jest integracja i reprezentacja środowiska reklamodawców, co przyczynia się do efektywnej i odpowiedzialnej komunikacji marketingowej. Organizacja działa na rzecz wszechstronnego rozwoju kompetencji marketerów, oferując im przestrzeń do inspiracji, edukacji oraz dyskusji na tematy związane z marketingiem. W ramach swojej działalności POR powołała sześć grup roboczych, które zrzeszają ekspertów z różnych dziedzin marketingu, co umożliwia wymianę doświadczeń oraz współpracę z innymi organizacjami sektora. Organizacja skupia się na wypracowywaniu standardów badania cross mediowego oraz tworzeniu „Złotych zasad” współpracy z agencjami i mediami, co czyni ją liderem w podejmowaniu działań na rzecz polepszania jakości marketingu. POR również bada efektywność działań marketingowych, ustala rynkowe wskaźniki KPI oraz promuje odpowiedzialne strategie marketingowe na poziomie ESG. Istotnym założeniem POR jest również wzmacnianie roli marketera, co przyczynia się do doskonalenia jego pozycji w biznesie.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
POLSKA ORGANIZACJA REKLAMODAWCÓ