ADBLEND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001067772
NIP
7252337286
REGON
526861597

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 85/87
Kod pocztowy
90-057
Rejestracja
2023-11-06
Rozpoczęcie działalności
2023-11-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@adblend.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
AdBlend to agencja kreatywna, która specjalizuje się w kompleksowym wsparciu działańmarketingowych dla różnych marek. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym copywriting, projektowanie stron internetowych, strategię marketingową, marketing w mediach społecznościowych, tworzenie scenariuszy, naming, content writing oraz e-mail marketing. Różnorodność usług czyni ją idealnym partnerem dla przedsiębiorstw poszukujących całościowych rozwiązań w zakresie komunikacji i promocji. AdBlend wyróżnia podejście do tworzenia unikalnych treści, które skutecznie przyciągają uwagę odbiorców i budują zaufanie do marki poprzez dostosowanie ich do specyficznych potrzeb grupy docelowej. Agencja posiada bogate portfolio, w którym znajdują się realizacje dla znanych marek, co potwierdza jej skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów oraz efektywności strategii marketingowych. AdBlend angażuje się nie tylko w proces twórczy, ale także w dogłębne poznawanie potrzeb klientów, co pozwala im na wypracowanie skutecznych rozwiązań marketingowych. Historia Agencji związana jest z ideą „mieszania” różnych elementów marketingowych, by stworzyć wyjątkową i potężną mieszankę dla każdej marki, co odzwierciedla ich filozofię pracy.
W skrócie
  • Copywriting dla różnych branż
  • Projektowanie responsywnych stron internetowych
  • Strategie marketingowe i social media marketing
  • Tworzenie scenariuszy oraz naming
  • Wsparcie w zakresie content marketingu oraz e-mail marketingu

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Majerska Olga posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Majerska Elżbieta posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.

Podobne organizacje do ADBLEND