Specjalizacja w kontroli jakości i outsourcingu procesowego
Usługi audytów oraz szkoleń zgodnych z wymaganiami jakości
Współpraca z przemysłem motoryzacyjnym, logistycznym i spożywczym
Certyfikacja PN-EN ISO 9001:2015 potwierdzająca wysoką jakość usług
Zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu
kontroli jakości oraz selekcji i naprawy komponentów. Oferuje także usługi outsourcingowe, audyty, a także szkolenia zgodne z normami Systemów Zarządzania Jakością i Środowiskiem. Z siedzibą główną w Polsce, QCC działa na terenie całej Europy, współpracując z klientami z różnych branż, w tym motoryzacyjnej, logistycznej i spożywczej. Firma łączy solidne zarządzanie zasobami ludzkimi z podejściem etycznym, kładąc nacisk na społeczna odpowiedzialność biznesu oraz ciągłe doskonalenie swoich procesów. W ciągu zaledwie kilku lat działalności, QCC zyskało zaufanie wielu klientów, co pozwoliło na zatrudnienie około 2000 pracowników w Polsce. QCC jest certyfikowane według PN-EN ISO 9001:2015, co potwierdza wysoką jakość ich usług. Celem strategicznym jest osiągnięcie całkowitej satysfakcji klientów poprzez zaangażowanie personelu i poprawę jakości świadczonych usług.