Organizacja Up marketing osiągnęła 25 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 162 zł.
Zysk netto wyniósł 8838 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8838 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Up marketing wynosi 62 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 378 zł a 123 729 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 62 396 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 62 396 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Up marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Up marketing wyniosła 19 588 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 122 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 372 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5750 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 588 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 37%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Up marketing wyniosły 5750 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 588 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5750 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Up marketing wykazała przychody na poziomie 25 000 zł.
Organizacja zarobiła 9304 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 466 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8838 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 466 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 466 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Up marketing wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00003%.