Adres
UL. JULIANA URSYNA NIEMCEWICZA, 18
Rozpoczęcie działalności
2023-08-03
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1.OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH, TAKŻE MAJĄTKOWYCH, MOŻE SKŁADAĆ SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU A TAKŻE USTANOWIENI PRZEZ PREZESA ZARZĄDU PROKURENCI SAMODZIELNIE W GRANICACH SWEGO UMOCOWANIA. 2.KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO I OBOWIĄZEK PROWADZENIA SPRAW FUNDACJI W ZAKRESIE SPRAWOWANIA ZWYKŁEGO ZARZĄDU, SPRAWY WYKRACZAJĄCE POZA TEN ZAKRES, NALEŻĄ DO WYŁĄCZNEJ KOMPETENCJI PREZESA ZARZĄDU.
Cel działania
1.ORGANIZACJA I WSPIERANIE PROGRAMÓW ORAZ WYDARZEŃ AKTYWIZUJĄCYCH MŁODZIEŻ W POLSCE I ZA GRANICĄ, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ UMOŻLIWIENIE WYMIANY STUDENCKIEJ, SZKOLEŃ I WOLONTARIATU.2.PROMOWANIE RÓWNOŚCI, TOLERANCJI I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, ORAZ PRZECIWDZIAŁANIE DYSKRYMINACJI POPRZEZ DZIAŁANIA NA RZECZ INKLUZYWNOŚCI, RÓWNOŚCI PŁCI I RÓWNOŚCI SZANS.3.PROMOWANIE INTEGRACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I WZMACNIANIE WIĘZI MIĘDZY SPOŁECZNOŚCIAMI RÓŻNYCH KULTUR, NARODÓW I TRADYCJI. 4.WSPARCIE SPOŁECZNOŚCI Z MNIEJSZYMI SZANSAMI, W TYM OSÓB O NISKIM STATUSIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM, OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE I OSÓB Z OBSZARÓW POZAMIEJSKICH.5.DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYRÓWNYWANIE SZANS TYCH OSÓB I ICH RODZIN W DOSTĘPIE DO DÓBR KULTURY, DOSTĘPIE DO SZTUKI I WSZELKICH PRZEJAWÓW ARTYSTYCZNEJ MYŚLI TWÓRCZEJ. 6.DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, WYRÓWNYWANIE SZANS TYCH OSÓB I ICH RODZIN W DOSTĘPIE DO OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ (URZĘDÓW, TEATRÓW, MUZEÓW, OBIEKTÓW SAKRALNYCH, ZABYTKOWYCH ITP.). 7.DĄŻENIE DO ELIMINOWANIA BARIER CYFROWYCH I POPRAWY DOSTĘPU DO INTERNETU, ABY UMOŻLIWIĆ OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI PEŁNE KORZYSTANIE Z MOŻLIWOŚCI, KTÓRE OFERUJE CYFROWY ŚWIAT. FUNDACJA BĘDZIE DĄŻYĆ DO ZAPEWNIENIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO INFORMACJI I ZASOBÓW ONLINE, UMOŻLIWIAJĄC PEŁNE I SKUTECZNE UCZESTNICTWO W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. 8.WSPARCIE, ROZWÓJ I PROMOCJĘ INICJATYW, KTÓRE UŁATWIAJĄ OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI PEŁNE UCZESTNICTWO W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I INWESTYCYJNEJ. CELEM JEST ZAPEWNIENIE RÓWNYCH SZANS DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WE WSZYSTKICH ASPEKTACH NOWOCZESNEGO ŻYCIA, W TYM W ZAKRESIE GOSPODARKI I BIZNESU. 9.PROMOWANIE I WSPIERANIE INICJATYW TECHNOLOGICZNYCH I INNOWACYJNYCH MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ JAKOŚCI ŻYCIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. MOŻE TO OBEJMOWAĆ ROZWÓJ I PROMOCJĘ TECHNOLOGII WSPOMAGAJĄCYCH, TAKICH JAK APLIKACJE MOBILNE, URZĄDZENIA ASYSTUJĄCE CZY OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE, KTÓRE MOGĄ POMÓC OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH, EDUKACJI CZY KOMUNIKACJI. 10.WSPIERANIE DOSTĘPU DO RYNKU PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH POPRZEZ PROMOWANIE ICH UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI, A TAKŻE WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCAMI W CELU STWORZENIA ŚRODOWISKA PRACY, KTÓRE JEST ZARÓWNO DOSTĘPNE, JAK I WSPIERAJĄCE. 11.PROMOWANIE CZYTELNICTWA W POLSCE I ZA GRANICĄ, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ORGANIZOWANIE KAMPANII, WARSZTATÓW I KONKURSÓW ZWIĄZANYCH Z CZYTELNICTWEM, A TAKŻE WSPIERANIE INSTYTUCJI I PROJEKTÓW PROMUJĄCYCH CZYTANIE. 12.PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ORAZ ZATRUDNIALNOŚCI MŁODZIEŻY POPRZEZ INWESTOWANIE W JAKOŚĆ EDUKACJI, SZKOLEŃ ORAZ PROGRAMÓW MŁODZIEŻOWYCH. 13.ROZWÓJ KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELI, TRENERÓW, PRACOWNIKÓW EDUKACYJNYCH I MŁODZIEŻY W KONTEKŚCIE EDUKACJI, SZKOLEŃ I PRACY Z MŁODZIEŻĄ.14.WSPIERANIE INTERAKCJI I WSPÓŁPRACY POMIĘDZY FORMALNYM, NIEFORMALNYM I POZAFORMALNYM UCZENIEM, A TAKŻE SEKTORAMI EDUKACJI, SZKOLEŃ I PRACY Z MŁODZIEŻĄ.15.DZIAŁANIA W OBSZARZE EDUKACJI POZASZKOLNEJ, OŚWIATY, WYCHOWANIA, TURYSTYKI I KULTURY FIZYCZNEJ.16.WSPÓŁPRACA Z KRAJAMI SPOZA UNII EUROPEJSKIEJ W DZIEDZINACH EDUKACJI, SZKOLEŃ, MŁODZIEŻY I SPORTU.17.WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA NA RZECZ ROZWOJU INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ ORAZ WYMIANY NAJLEPSZYCH PRAKTYK W ZAKRESIE EDUKACJI I SZKOLEŃ.18.MODERNIZACJA I PODNOSZENIE JAKOŚCI SYSTEMÓW EDUKACJI, SZKOLEŃ ORAZ PRACY Z MŁODZIEŻĄ.19.WZMACNIANIE POZYCJI KONKURENCYJNEJ I ATRAKCYJNOŚCI EUROPEJSKICH INSTYTUCJI EDUKACYJNYCH, ORAZ PROMOWANIE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ W SEKTORZE EDUKACJI I SZKOLEŃ.20.PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, POPULARYZACJA SPORTU, AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ ORAZ UCZESTNICTWA MŁODZIEŻY W SPORCIE, WRAZ Z BUDOWANIEM ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ NA TEMAT ZNACZENIA AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ.21.WYKORZYSTYWANIE EDUKACJI, SZKOLEŃ I SPORTU JAKO NARZĘDZI PROMOWANIA WARTOŚCI EUROPEJSKICH, OBYWATELSTWA EUROPEJSKIEGO I DEMOKRACJI.22.PROMOWANIE INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI O RÓŻNORODNYCH KULTURACH I KONTEKSTACH.23.WSPIERANIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ PROMOCJA REGIONÓW