Sklep internetowy oferujący kursy i ebooki wellness
Współpraca z doświadczonymi nauczycielami i terapeutami
Holistyczne podejście do zdrowia i samorozwoju
Dostęp do unikalnych praktyk zdrowotnych
Pierwszy holistyczny concept store online w Polsce
Holistic Creatives to unikalna przestrzeń w Polsce, łącząca specjalistów zajmujących się holistycznym wellbeing z osobami poszukującymi zdrowego i satysfakcjonującego stylu życia. Oferta obejmuje szeroki wachlarz kursów oraz ebooków związanych z tematyką wellness, takich jak joga, medytacja, medycyna wschodnia czy różne praktyki duchowe. Organyzacja powstała z myślą o inspirowaniu ludzi do samorozwoju oraz do poprawy jakości życia na wielu poziomach. W Holistic Creatives każdy może znaleźć wysokiej jakości materiały, które są opracowywane przez doświadczonych terapeutów oraz nauczycieli, z dbałością o autentyczność i efektywność. Wizja tego miejsca opiera się na selekcji wartościowych i rzetelnych źródeł wiedzy, co sprawia, że klienci mogą bezpiecznie korzystać z oferowanych kursów, nie czując się zagubionymi w gąszczu dostępnych informacji w internecie. Holistic Creatives jako pierwsze w Polsce wprowadza model concept store do świata cyfrowego, oferując unikalne produkty wellness w jednym miejscu. Pasją założycielki Karoliny jest nieustanne poszukiwanie nowych metod, co owocuje wprowadzaniem sprawdzonych rozwiązań oraz promowaniem twórców wellbeing na platformie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Holistic creatives osiągnęła 14 391 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 391 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 297 zł.
Strata netto wyniosła 16 906 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 391 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 906 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Holistic creatives wynosi -17 tys. zł.
EBITDA Holistic creatives wynosi -17 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Holistic creatives wynosi 9594 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 35 978 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9594 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9594 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Holistic creatives wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Holistic creatives wyniosły 31 297
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Holistic creatives wyniosła 8245 zł.
a
ktywa obrotowe to 8245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8245 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6906 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 152 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8245 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -205%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 245%.
Marża operacyjna wyniosła -117%.
Marża netto wyniosła -117%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -205 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 244.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -117.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -117.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Holistic creatives wyniosły 15 152 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8245 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 184%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 152 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 184% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Holistic creatives wykazała przychody na poziomie 14 391 zł.
Organizacja zarobiła -16 906 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 906 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Holistic creatives wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00004%.