AMOR LUXURY to firma zajmująca się sprzedażą szerokiego asortymentu biżuterii,obejmującej zarówno kolekcje damskie, jak i męskie. Oferuje różnorodne produkty, w tym bransoletki, kolczyki, pierścionki, łancuszki, medaliki oraz biżuterię personalizowaną. Biżuteria sprzedawana przez AMOR LUXURY wyróżnia się wysoką jakością wykonania, co podkreśla ich zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych produktów. Firmie zależy na indywidualnym podejściu do klienta, co odzwierciedla oferta grawerowania, które może być realizowane na życzenie. Dodatkowo, AMOR LUXURY zapewnia bezproblemowy zwrot towaru, co ułatwia klientom zakupy. Wszystkie zamówienia powyżej 200 zł objęte są darmową wysyłką tego samego dnia, co stanowi istotny atut. Historia firmy opiera się na pasji do biżuterii, poszukiwaniu perfekcji oraz tworzeniu wyjątkowych projektów, które odzwierciedlają osobisty styl klientów. AMOR LUXURY aspiruje do tego, aby biżuteria, którą oferują, była nie tylko modelem estetycznym, ale również symbolem ważnych chwil w życiu klientów.
W skrócie
Sprzedaż biżuterii damskiej i męskiej
Oferowanie grawerowania na życzenie
Bezproblemowy zwrot towaru w ciągu 14 dni
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 200 zł
Dbałość o wysoką jakość produktów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Amor luxury osiągnęła 279 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 278 199 zł. Pozostałe przychody to 840 zł.
Całkowite koszty wyniosły 240 402 zł.
Zysk netto wyniósł 37 798 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 279 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 279 040 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 798 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Amor luxury wynosi 369 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 098 zł a 697 599 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 369 316 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 369 316 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Amor luxury wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Amor luxury wyniosła 124 680 zł.
a
ktywa obrotowe to 124 680 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 124 680 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 798 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 882 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 124 680 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 88.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Amor luxury wyniosły 81 882 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 124 680 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 882 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Amor luxury wykazała przychody na poziomie 279 040 zł.
Organizacja zarobiła 41 523 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3725 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 798 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3725 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3725 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Amor luxury wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0008%.