RETAIL MEDIA NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001024986
NIP
7011134110
REGON
524757068

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MOKOTOWSKA, 15A
Kod pocztowy
00-640
Rejestracja
2023-03-16
Rozpoczęcie działalności
2023-03-16
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
jakub@retailmedianet.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OSWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Opis
Retail Media Network to organizacja skoncentrowana na integracji mediów w środowiskudetalicznym, oferująca szereg usług mających na celu zwiększenie widoczności produktów oraz generowanie dodatkowego przychodu dla retailerów. Kluczową ideą, na której opiera się działalność Retail Media, jest umożliwienie markom bezpośredniego dotarcia do konsumentów w momencie, gdy są gotowi do zakupu. Dzięki reklamom umieszczanym w witrynach internetowych sprzedawców detalicznych oraz na platformach marketplace, Retail Media sprzyja poprawie pozycji produktów na cyfrowych półkach, co przełoży się na większą sprzedaż i lepszą konwersję. Równocześnie organizacja oferuje retailerom nowe źródło dochodów, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnących kosztów prowadzenia handlu elektronicznego. Retail Media Network wyróżnia się podejściem opartym na danych, co pozwala na optymalizację kampanii reklamowych i skuteczniejsze kierowanie przekazów do odpowiedniej grupy odbiorców. Misja organizacji koncentruje się na wsparciu zarówno marek, jak i detalistów w coraz bardziej konkurencyjnym świecie e-commerce, przekładając inwestycje w media na realne zyski ze sprzedaży.
W skrócie
  • Umożliwienie markom reklamowania produktów przy punktach sprzedaży online.
  • Zwiększenie przychodów detalistów poprzez monetyzację ruchu nieskonwertowanego.
  • Optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych klientów.
  • Wsparcie w testowaniu nowych produktów przy niższych kosztach.
  • Poprawa konwersji dzięki automatyzacji procesów zakupowych.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szcześniak Jakub posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nuzzo Capital posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do RETAIL MEDIA NETWORK