Doświadczenie w tłumaczeniach i moderacji wydarzeń.
AM Brand to agencja wizerunkowa prowadzona przez Angelikę Muchowską, specjalistkę w zakresie budowania wizerunku oraz tłumaczenia języka angielskiego. Organizacja koncentruje się na kompleksowej obsłudze klientów w aspektach związanych z promocją, budowaniem marki osobistej oraz marki pracodawcy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w obszarze tłumaczeń oraz jako konferansjer i moderator, AM Brand potrafi skutecznie wprowadzać i utrwalać pozytywny wizerunek swoich klientów na rynku. Unikalnym atutem tej agencji jest połączenie eksperckiej wiedzy z umiejętnościami językowymi oraz doświadczeniem na scenie, co pozwala na organizację i prowadzenie wydarzeń w wyjątkowy sposób. AM Brand angażuje się w inicjatywy, które mają na celu promocję zarówno osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw, wyróżniając ich na tle konkurencji i kształtując ich publiczny wizerunek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Am brand osiągnęła 284 955 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 284 931 zł. Pozostałe przychody to 23 zł.
Całkowite koszty wyniosły 256 139 zł.
Zysk netto wyniósł 28 792 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 284 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 284 955 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 792 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Am brand wynosi 330 482 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
25 344 zł a 712 387 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 330 482 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 330 482 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Am brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 45 483
zł.
Koszty operacyjne Am brand wyniosły 251 976
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
45 483 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 45 483 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
18.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Am brand wyniosła 61 974 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 974 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 974 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 792 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 183 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 974 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 85.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Am brand wyniosły 28 183 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 974 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 183 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Am brand wykazała przychody na poziomie 284 955 zł.
Organizacja zarobiła 32 979 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4187 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 792 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4187 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4187 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku