THUZY DIGITAL AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001015107
NIP
5223247668
REGON
524269765

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANISZOWSKA, 8
Kod pocztowy
02-264
Rejestracja
2023-01-24
Rozpoczęcie działalności
2023-01-24
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
info@thuzy.co
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Thuzy Digital Agency to firma specjalizująca się w marketingu internetowym, którejcelem jest wzmocnienie obecności marki w sieci oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki różnorodnym strategiom marketingowym,292 agency dostarcza klientom narzędzia, które pozwalają na budowanie zaufania wśród konsumentów oraz maksymalizowanie zaangażowania w mediach społecznościowych. Thuzy kładzie duży nacisk na dostarczanie wyjątkowych doświadczeń klienta, proponując zaawansowane rozwiązania, które umożliwiają monitorowanie i zarządzanie interakcjami z użytkownikami. Agencja oferuje elastyczne rozwiązania komunikacyjne, co pozwala jej dostosować się do zmieniających się potrzeb odbiorców, budując silniejsze relacje. Specjalnością firmy są także zaawansowane analizy danych, które umožljają efektywne śledzenie zaangażowania klientów oraz optymalizację strategii marketingowych, co przyczynia się do szybszego osiągania wyznaczonych celów biznesowych. Site/services, speed optimization, czy integracja narzędzi to jedne z wielu obszarów, w których firma zapewnia wsparcie swoim klientom, pomagając im w pełni wykorzystać potencjał ich działalności.
W skrócie
  • Usługi marketingu internetowego
  • Optymalizacja prędkości oraz integracja narzędzi
  • Dostarczanie zaawansowanych analiz danych
  • Zarządzanie interakcjami z klientami
  • Budowanie zaufania i relacji z klientami

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kivanç Ibrahim posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.