EC BRAND to dynamiczna firma, która działa na rynku e-papierosów oraz produktów związanych z paleniem. Oferta firmy obejmuje szeroki asortyment e-papierosów, podów, liquidów o różnych smakach oraz akcesoriów takich jak grzałki, bibułki i wkłady. W skład oferty wchodzą także różnorodne produkty konopne, od suszu CBD po kosmetyki i herbaty konopne. EC BRAND wyróżnia się bogatym wyborem oraz dostępnością unikalnych aromatów, co przyciąga klientów poszukujących nietypowych doświadczeń w paleniu. Historia firmy podkreśla jej zaangażowanie w jakość oferowanych produktów oraz rozwój branży vapingowej w Polsce. EC BRAND ma również na celu spełnianie potrzeb swoich klientów poprzez regularne aktualizacje asortymentu oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ec brand osiągnęła 199 513 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 195 668 zł. Pozostałe przychody to 3845 zł.
Całkowite koszty wyniosły 231 242 zł.
Strata netto wyniosła 35 575 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 199 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 199 513 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -35 575 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ec brand wynosi 133 009 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 498 783 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 133 009 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 133 009 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ec brand wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 44 091
zł.
Koszty operacyjne Ec brand wyniosły 234 758
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
44 091 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 44 091 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
18.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ec brand wyniosła 39 827 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 827 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 827 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -30 575 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 70 402 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 827 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -89%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 116%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -89.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 116.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ec brand wyniosły 70 402 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 827 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 177%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 70 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 70 402 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 177% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ec brand wykazała przychody na poziomie 199 513 zł.
Organizacja zarobiła -35 575 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -35 575 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Ec brand wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 19% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.008%.