wykorzystaniem zaawansowanych technologii takich jak sztuczna inteligencja, biometryka i machine learning. Firma prowadzi szeroki zakres badań, obejmujących zachowania i emocje ludzi oraz zwierząt. Ofertę stanowią głównie badania konsumenckie, opinii publicznej i społeczne, przedwyborcze oraz naukowe. Badania UX polegają na analizie interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi, a Virtual Reality Research łączy rzeczywistość z wirtualnym światem. Dodatkowo, WHAT oferuje badania B+R na potrzeby dotacji unijnych, zapewniając wsparcie dla innowacyjnych usług i produktów. Zespół analizuje rynek, konsumentów, wyborców oraz produkty, stosując innowacyjne metody badawcze w celu precyzyjnej obserwacji i analizy danych. Korzystanie z biometrii umożliwia dogłębną analizę zachowań ludzi i zwierząt, co jest kluczowe dla redukcji kosztów, optymalizacji produktów i podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki