się w kompleksowym wsparciu firm na całym świecie. Głównym obszarem działania MULA GROUP jest rynek e-commerce, gdzie pomagają zwiększać sprzedaż swoich klientów poprzez wykorzystanie sprawdzonych i skutecznych strategii sprzedażowych. Firma wyróżnia się szczególną dbałością o tworzenie wyjątkowych doświadczeń użytkowników (UI/UX), co przyczynia się do zmniejszenia kosztów operacyjnych i zwiększenia efektywności całego zespołu produktowego. W swojej ofercie MULA GROUP posiada szereg usług takich jak analiza rynku, identyfikacja możliwości, pozyskiwanie partnerów handlowych oraz adaptacja produktów i usług do wymogów rynków Beneluksu. Dzięki dogłębnej analizie i lokalnym kontaktom, firma wspiera klientów w wyborze odpowiednich kanałów dystrybucji, segmentów rynkowych i nawiązywaniu relacji z kluczowymi przedstawicielami sektora. MULA GROUP pomaga również w dostosowywaniu produktów pod względem prawnym, technicznym, kulturowym i językowym, a także w procesie certyfikacji i tworzeniu materiałów marketingowych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Muła Piotr
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.