Rozpoczęcie działalności
2022-12-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOL W IMIENIU FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH DO KWOTY 10.000,00 ZŁ SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. OŚWIADCZENIA WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH W PRZYPADKU KWOTY PRZEKRACZAJĄCEJ 10.000,00 ZŁ SKŁADA PREZES ZARZĄDU.
Cel działania
1. WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, Z NACISKIEM NA KSZTAŁTOWANIE KOMPETENCJI XXI WIEKU, 2. DZIAŁANIA NA RZECZ OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA PSYCHOFIZYCZNEGO, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROFILAKTYKI CHORÓB CYWILIZACYJNYCH, 3. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, 4. ROZWIJANIE U DZIECI I MŁODZIEŻY KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH I KOMUNIKACYJNYCH, ZE SZCZEGÓLNYM NACISKIEM NA OTWARTOŚĆ NA DRUGIEGO CZŁOWIEKA ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI I PRACY W GRUPIE, 5. KSZTAŁTOWANIE I WZMACNIANIE U DZIECI I MŁODZIEŻY ŚWIADOMEJ, ODWAŻNEJ I ASERTYWNEJ POSTAWY, ZDROWEGO POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI ORAZ EMPATII WOBEC INNYCH OSÓB, 6. KSZTAŁTOWANIE U DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH ZDOLNOŚCI DO ADAPTACJI I RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH, OTWARTOŚCI NA ZMIANY ORAZ KREATYWNOŚCI, 7. PROPAGOWANIE IDEI SPOŁECZEŃSTWA UCZĄCEGO SIĘ, 8. WSPIERANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO (LIFELONG LEAMING) I POZASZKOLNEGO, 9. PROMOWANIE FILOZOFII JAKO DZIEDZINY WSPOMAGAJĄCEJ ROZWÓJ SPOŁECZNY I INTELEKTUALNY, W SZCZEGÓLNOŚCI UCZĄCEJ MYŚLENIA KRYTYCZNEGO, KREATYWNEGO I INTERDYSCYPLINARNEGO, PROWADZENIA DIALOGU, WNIOSKOWANIA ORAZ PODEJMOWANIA ŻYCIOWYCH DECYZJI, 10. KSZTAŁTOWANIE I WZMACNIANIE KOMPETENCJI W ZAKRESIE POPRAWNEGO POSŁUGIWANIA SIĘ JĘZYKIEM POLSKIM, ROZUMIENIA TEKSTÓW ORAZ OKREŚLANIA, WYRAŻANIA I ARGUMENTOWANIA WŁASNYCH PRZEKONAŃ I OPINII, 11. KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ANALIZOWANIA DANYCH ORAZ ROZWIĄZYWANIA ZŁOŻONYCH PROBLEMÓW, 12. ZWIĘKSZANIE ŚWIADOMOŚCI DOTYCZĄCEJ ZNACZENIA MYŚLENIA KRYTYCZNEGO I ZNAJOMOŚCI FILOZOFII DLA ROZWOJU PSYCHICZNEGO I SPOŁECZNEGO CZŁOWIEKA, A TAKŻE WSPIERANIE RODZICÓW PRAGNĄCYCH KSZTAŁCIĆ W TYM ZAKRESIE SWOJE DZIECI, 13. PORADNICTWO I PROMOCJA WIEDZY DOTYCZĄCEJ NAUCZANIA FILOZOFII I MYŚLENIA KRYTYCZNEGO, 14. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RODZINY I RODZICIELSTWA, 15. DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM ORAZ WSPIERANIE DIALOGU MIĘDZYPOKOLENIOWEGO, 16. WSPIERANIE ROZWOJU KULTURALNEGO DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH ORAZ DZIAŁANIA NA RZECZ UPOWSZECHNIANIA DOSTĘPU DO KULTURY, 17. WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH ORAZ PROMOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA, 18. DZIAŁANIA W ZAKRESIE WYPOCZYNKU DZIECI I.MŁODZIEŻY, 19. DZIAŁANIA WSPOMAGAJĄCE ROZWÓJ WSPÓLNOT I INTEGROWANIE ŚRODOWISK LOKALNYCH ORAZ KSZTAŁTOWANIE PATRIOTYZMU LOKALNEGO, 20. RÓWNANIE SZANS W ZAKRESIE EDUKACJI ORAZ KULTURY WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY ZE ŚRODOWISK ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM ORAZ PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM. 21. DZIAŁANIA NA RZECZ INTEGRACJI CUDZOZIEMCÓW ORAZ KSZTAŁTOWANIE I WZMACNIANIE WZAJEMNEGO ROZUMIENIA KULTUROWEGO, 22. PROMOWANIE DZIEDZICTWA NARODOWEGO ORAZ ROZWÓJ ŚWIADOMOŚCI OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ, 23. KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI DOTYCZĄCEJ PRAW ZWIERZĄT I WPŁYWU PRZESTRZENI NA CZŁOWIEKA ORAZ BUDOWANIE ODPOWIEDZIALNEJ POSTAWY WOBEC DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO.