Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Rozpoczęcie działalności
2023-01-11
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
fundacjanakrotkirekaw@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI, W TYM SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU DWUOSOBOWO.
Cel działania
1.PROWADZENIE I PROMOWANIE INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ W SZCZEGÓLNOŚCI Z ZAKRESU IDEI „WOLNYCH SZKÓŁ” I EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ TO JEST EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM UCZENIU SIĘ Z WŁASNEJ WOLI W SPOŁECZNOŚCI RÓWNYCH PRAW I WZAJEMNEGO SZACUNKU. 2.SZERZENIE IDEI RODZICIELSTWA BLISKOŚCI, IDEI KOMUNIKACJI BEZ PRZEMOCY ORAZ IDEI POPRAWIAJĄCYCH JAKOŚĆ ŻYCIA JEDNOSTKI I RODZINY. 3.WSPIERANIE RODZICÓW W REALIZACJI OBOWIĄZKU ZAPEWNIENIA DZIECIOM WARUNKÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH REALIZACJĘ PODSTAWY PROGRAMOWEJ OBOWIĄZUJĄCEJ NA DANYM ETAPIE KSZTAŁCENIA. 4.PRZECIWDZIAŁANIE SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ IZOLACJI RODZICÓW ORAZ WSPIERANIE AKTYWNOŚCI NA RZECZ WŁASNEGO ROZWOJU (W TYM W SPOSÓB SZCZEGÓLNY WSPIERANIE RODZICÓW, MATEK I OJCÓW SAMOTNIE WYCHOWUJĄCYCH DZIECI ORAZ OSÓB STARSZYCH I OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KRYZYSIE EMOCJONALNYM). 5.STWARZANIE WARUNKÓW DO MIEJSCA SPOTKAŃ I AKTYWNOŚCI DZIECI, MŁODZIEŻY, RODZICÓW, WYCHOWAWCÓW, PEDAGOGÓW, PSYCHOLOGÓW, TERAPEUTÓW, TWÓRCÓW, TEORETYKÓW ORAZ CZŁONKÓW SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ I WSZELKICH CHĘTNYCH DO TWORZENIA WIĘZI MIĘDZYLUDZKICH W CELU ROZWOJU WŁASNEGO I SPOŁECZNEGO ORAZ KSZTAŁTOWANIA POSTAW POROZUMIENIA MIĘDZYPOKOLENIOWEGO I MIĘDZYKULTUROWEGO. 6.TWORZENIE SPRZYJAJĄCYCH WARUNKÓW DO WYKORZYSTANIA POTENCJAŁÓW TWÓRCZYCH I ROZWOJU OSÓB POZBAWIONYCH ŚRODKÓW DO TEGO ROZWOJU, DOTKNIĘTYCH OGRANICZENIAMI SPOŁECZNYMI, SOCJALNYMI, ŚRODOWISKOWYMI I TERYTORIALNYMI (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, SKUTKI SEGREGACJI RASOWEJ I PŁCIOWEJ, OBSZARY WIEJSKIE, PENITENCJARYZM, ŚRODOWISKA ZAGROŻONE PATOLOGIĄ SPOŁECZNĄ I MARGINALIZACJĄ).