Specjalizacja w optymalizacji konwersji e-commerce.
Zwiększenie konwersji o minimum 20% w ciągu 3 miesięcy.
Tworzenie dostosowanych stron internetowych i sklepów online.
Analiza danych, testy A/B oraz monitorowanie wdrożonych zmian.
Szkolenia z zakresu konwertującego marketingu.
DIGITAL CREATORS COMMUNITY, znana jako Ignite, to firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji dla e-commerce, która ma na celu zwiększenie sprzedaży swojego klienta poprzez gruntowną analizę oraz efektywne testowanie rozwiązań. Trudni się nie tylko audytowaniem obecnych strategii, ale także wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań, które przekładają się na mierzalny wzrost konwersji. Ignite oferuje kompleksowy proces, który obejmuje analizę zbieranych danych, testy A/B oraz monitorowanie działań, a ich doświadczenie gwarantuje wzrost konwersji o minimum 20% w cyklu współpracy trwającym 3 miesiące. Organizacja współpracuje z klientami w zakresie tworzenia stron internetowych dostosowanych do ich branży, a także szkoli firmy w zakresie skutecznego marketingu konwersji. Przekładają swoje działania na realne wyniki finansowe, pomagając przedsiębiorcom zamienić odwiedzających w płacących klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital creators community osiągnęła 58 736 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 58 736 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 55 369 zł.
Zysk netto wyniósł 3366 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 58 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 58 736 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3366 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital creators community wynosi 62 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 061 zł a 146 839 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 62 683 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 62 683 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital creators community wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 20 000
zł.
Koszty operacyjne Digital creators community wyniosły 54 616
zł.
Wynagrodzenia stanowią 37%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
20 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 20 000 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
36.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
37% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital creators community wyniosła 18 625 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 625 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 625 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 414 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5211 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 625 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital creators community wyniosły 5211 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 625 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5211 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital creators community wykazała przychody na poziomie 58 736 zł.
Organizacja zarobiła 4118 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 752 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3366 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 752 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 752 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku