Rozpoczęcie działalności
2022-11-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1) ZWIĘKSZANIE DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI ALTERNATYWNEJ DLA KAŻDEGO DZIECKA, NIEZALEŻNIE OD RÓŻNIC I TRUDNOŚCI, Z KTÓRYMI SIĘ MIERZY, 2) WSPIERANIE PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH, SZERZĄCYCH IDEĘ EDUKACJI POSZERZANIA OFERTY ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH. ZBIEŻNYCH Z CELAMI FUNDACJI, KTÓRYCH CELEM JEST POSZERZENIE ICH DZIAŁALNOŚCI, A TYM SAMYM ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI ALTERNATYWNEJ, 3) PROMOWANIE RÓŻNORODNOŚCI W EDUKACJI Z UWZGLĘDNIENIEM OSÓB ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I DOŚWIADCZENIEM MIGRACYJNYM, 4) WSPIERANIE DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI ROZWOJOWYMI, 5) NIESIENIE POMOCY EDUKACYJNEJ I TERAPEUTYCZNEJ, 6) ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO SPECJALISTÓW W CELU UZYSKANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ, PSYCHIATRYCZNEJ, LEKARSKIEJ ORAZ REHABILITACYJNEJ I TERAPEUTYCZNEJ, 7) WSPIERANIE PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W Z ZAKRESIE FUNDOWANIA STYPENDIÓW UZDOLNIONYM UCZNIOM ORAZ DZIECIOM RODZIN NAJBIEDNIEJSZYCH, FUNDOWANIA OPŁAT ZWIĄZANYCH Z DOSTĘPEM DO EDUKACJI, DIAGNOZY, TERAPII ORAZ FUNDOWANIA POMOCY, MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO NAUKI, 8) IDENTYFIKOWANIE TRUDNOŚCI I BARIER ZWIĄZANYCH Z PROCESEM NAUKI I PROJEKTOWANIE ODPOWIEDNICH ODDZIAŁYWAŃ MAJĄCYCH NA CELU PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI TEGO PROCESU, 9) WSPIERANIE PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W PROCESIE DIAGNOZY, TERAPII I EDUKACJI UCZNIÓW, W TYM UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI ORAZ SZKOLENIA KADRY PEDAGOGICZNEJ, 10) PROMOWANIE DBANIA O ZDROWIE PSYCHICZNE I FIZYCZNE ORAZ PROWADZENIE ODDZIAŁYWAŃ O CHARAKTERZE PROFILAKTYCZNYM, 11) UPOWSZECHNIANIE IDEI EDUKACJI OPARTEJ NA DOŚWIADCZENIU MARII MONTESSORI, 12) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ TERAPII, DIAGNOZY. ZDROWIA I EDUKACJI DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI ROZWOJOWYMI, CHOROBAMI WSPÓŁWYSTĘPUJĄCYMI I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, 13) ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI, ZAINTERESOWAŃ I POTENCJAŁU ZWŁASZCZA WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY, A TAKŻE KOMPETENCJI KOMUNIKACYJNYCH I JĘZYKOWYCH ORAZ SPOŁECZNYCH, 14) BADANIE POTRZEB OSÓB ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ ORAZ ODPOWIADANIE NA NIE INDYWIDUALNIE DOPASOWANYMI DZIAŁANIAMI, 15) SIECIOWANIE ŚRODOWISK ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ I ROZWOJEM OSOBISTYM, 16) ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH, TERAPEUTYCZNYCH ORAZ REKREACYJNYCH, 17) DZIAŁANIA W SFERZE ROZWOJU KULTURY, SZTUKI, SPORTU, NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO. EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, 18) DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANIA Z ROZWOJEM ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ, 19) PROMOWANIE I ROZWIJANIE POSTAW RÓWNOŚCIOWYCH ORAZ DZIAŁANIA ANTYDYSKRYMINACYJNE, 20) DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO, 21) PROMOWANIE I WSPIERANIE POSTAW EKOLOGICZNYCH ORAZ DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ROZWIJANIA ŚWIADOMOŚCI WZAJEMNEGO WPŁYWU ŚRODOWISKA NATURALNEGO I LUDZI, 22) PROMOWANIE DIALOGU MIĘDZYPOKOLENIOWEGO ORAZ WSPÓŁDZIAŁANIE RÓŻNYCH GENERACJI, ZARÓWNO W STRUKTURACH RODZINNYCH. JAK I SPOŁECZNOŚCIACH LOKALNYCH, 23) WYSZUKIWANIE. WSPIERANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW SPOŁECZNYCH ORAZ ROZWIJANIE W NICH POSTAW PROAKTYWNYCH, 24) WSPIERANIE SPOŁECZNEJ AKTYWNOŚCI I IDE! WOLONTARIATU, 25) PROMOWANIE STYLU ŻYCIA, W KTÓRYM ŁĄCZY SIĘ CELE OSOBISTE I ZAWODOWE Z ZAANGAŻOWANIEM NA RZECZ DOBRA DRUGIEGO CZŁOWIEKA.