Adres
UL. JANA HEWELIUSZA, 11
Rozpoczęcie działalności
2022-09-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
%20ciasto@jacekplacek.com.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST PREZES LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. W SPRAWACH NIE WYMAGAJĄCYCH ZŁOŻENIA OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA WYPOWIADA SIĘ PREZES, A W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEZ ZARZĄD TAKŻE POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU. W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH ZARZĄD MOŻE UPOWAŻNIĆ DO TEGO TAKŻE INNEGO CZŁONKA STOWARZYSZENIA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELAMI DZIAŁANIA STOWARZYSZENIA SĄ: 1) BUDOWA ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE ODRÓŻNIANIA PRZEMYSŁOWYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OD RĘKODZIEŁA I PRODUKTÓW WYTWARZANYCH W TRADYCYJNY SPOSÓB I ZGODNIE ZE SZTUKĄ PRZYPISANĄ DO DANEJ PROFESJI, 2) PROMOCJA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WYTWARZANYCH Z SUROWCÓW NISKO PRZETWORZONYCH, LOKALNYCH, EKOLOGICZNYCH, BIO I POZYSKIWANYCH W TRADYCYJNY I NATURALNY SPOSÓB, 3) PROMOCJA KUNSZTU PIEKARSKIEGO, CUKIERNICZEGO I LODZIARSKIEGO ORAZ INNYCH Z BRANŻY SPOŻYWCZEJ, 4) PROMOCJA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA, 5) REPREZENTOWANIE INTERESÓW CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA WOBEC INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ KONTRAHENTÓW, 6) INTEGRACJA ŚRODOWISK PIEKARZY, CUKIERNIKÓW I LODZIARZY ORAZ INNYCH PRZEDSTAWICIELI BRANŻY SPOŻYWCZEJ, 7) WPŁYW NA ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO, 8) POMOC W AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB BEZROBOTNYCH, WYKLUCZONYCH, OBCOKRAJOWCÓW LUB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 9) PROPAGOWANIE ZASAD ETYKI ZAWODOWEJ I RZETELNEGO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PIEKARSKIEJ, CUKIERNICZEJ I LODZIARSKIEJ ORAZ W INNYCH BRANŻACH SPOŻYWCZYCH, 10) PROPAGOWANIE ZASADY RÓWNOŚCI W BRANŻACH SPOŻYWCZYCH, W TYM RÓWNOŚCI PŁCI ORAZ RÓWNOŚCI WOBEC OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 11) KREOWANIE NOWATORSKICH I INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH UŁATWIAJĄCYCH PROWADZENIE MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM, 12) KREOWANIE INNOWACJI PROCESOWYCH, ORGANIZACYJNYCH, PRODUKTOWYCH I MARKETINGOWYCH W ZAKŁADACH PRODUKCYJNYCH CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA, 13) PROMOCJA INNOWACJI W BRANŻY SPOŻYWCZEJ, 14) PROMOCJA EKOLOGICZNYCH I PROŚRODOWISKOWYCH ROZWIĄZAŃ W BRANŻACH SPOŻYWCZYCH.