Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2022-09-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
kontakt@aspiplaneta.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ MAJĄTKOWYCH SKŁADA MINIMUM DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Cel działania
1. WSPIERANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W TYM Z NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM ORAZ ZABURZENIAMI AUTYSTYCZNYMI I IM POKREWNYMI I ICH RODZIN, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ UTWORZENIE I PROWADZENIE ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ, OŚRODKA DLA OSÓB Z W/W NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI I ZABURZENIAMI, ZAPEWNIAJĄCEGO MOŻLIWOŚĆ POBYTU DZIENNEGO, A TAKŻE ORGANIZOWANIE LUB UŁATWIANIE IM EDUKACJI, TERAPII LUB REHABILITACJI. 2. POMOC TERAPEUTYCZNA, REHABILITACYJNA, EDUKACYJNA A TAKŻE FINANSOWA I RZECZOWA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM, ZABURZENIAMI ROZWOJU, W SZCZEGÓLNOŚCI MIESZCZĄCYMI SIĘ W GRUPIE TZW. SPEKTRUM ZABURZEŃ AUTYSTYCZNYCH. 3. POMOC DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH RODZIN, W ZAKRESIE ZWIĄZANYM Z POPRAWĄ ZDROWIA I ICH ADAPTACJĄ W SPOŁECZEŃSTWIE. 4. POPULARYZOWANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH ORAZ FORM POMOCY OSOBOM Z TYMI ZABURZENIAMI. 5. WSPIERANIE I PROWADZENIE INICJATYW O CHARAKTERZE ZDROWOTNYM, EDUKACYJNYM, CHARYTATYWNYM I NAUKOWYM, W SZCZEGÓLNOŚCI ODNOSZĄCYCH SIĘ DO ZABURZEŃ ROZWOJU I NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 6. OCHRONA GODNOŚCI I INTEGRALNOŚCI DZIECKA Z NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM, ZABURZENIEM ZE SPEKTRUM AUTYZMU, NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA KAŻDEJ Z FORM DYSKRYMINACJI, PRZEMOCY, NADUŻYĆ I ZANIEDBAŃ WOBEC DZIECI Z ZABURZENIEM. 7. KRZEWIENIE OŚWIATY PSYCHOLOGICZNEJ ORAZ EDUKACJA W ZAKRESIE POTRZEB EMOCJONALNYCH I PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI, ZABURZENIAMI ROZWOJU, ZAGROŻONYCH NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I AUTYZMEM. 8. TWORZENIE WARUNKÓW DLA PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z AUTYZMEM W ICH NAJBLIŻSZYM ŚRODOWISKU - DOMOWYM, W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, PRZEDSZKOLNYM, SZKOLNYM. 9. WYRÓWNYWANIE SZANS DLA DZIECI ORAZ ICH RODZIN. 10. WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZAPEWNIENIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO EDUKACJI DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI, NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I AUTYZMEM. 11. PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA ORAZ PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ. 12. PROPAGOWANIA WIEDZY O ZABURZENIACH, NIEDOSTOSOWANIU SPOŁECZNYM I AUTYZMIE. 13. PROPAGOWANIA WIEDZY O SKUTECZNYCH METODACH PRACY Z RODZINĄ ORAZ DZIEĆMI Z ZABURZENIAMI ORAZ SPEKTRUM AUTYZMU. 14. EDUKACJI SPOŁECZEŃSTWA, DZIECI ORAZ RODZICÓW DZIECI Z ZABURZENIAMI, NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM I SPEKTRUM AUTYZMU. 15. POMOC SPOŁECZNA, W TYM POMOC RODZINOM DZIECI I OSOBOM ZE SPEKTRUM AUTYZMU UMOŻLIWIAJĄCA PRZEZWYCIĘŻENIE TRUDNYCH SYTUACJI ŻYCIOWYCH ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS RODZICÓW DZIECI I DZIECI ZE SPEKTRUM AUTYZMU JAK I OSÓB Z INNYMI ZABURZENIAMI, NIEPEŁNO SPRAWNOŚCIAMI, NIEDOSTOSOWANIEM SPOŁECZNYM. 16. UPOWSZECHNIANIE I OCHRONA PRAW DZIECKA.