Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
Indywidualne podejście do każdego klienta
rozwiązaniach interaktywnych. Działająca na rynku od 2012 roku, firma skupia się na budowaniu wizerunku innych firm poprzez płatne reklamy i tworzenie zoptymalizowanych stron internetowych. Jednym z kluczowych aspektów działalności ART4U Media jest precyzyjne docieranie do odpowiednich odbiorców dzięki zaawansowanym strategiom reklamowym w ramach Google Ads oraz Meta Ads. Firma wyróżnia się nastawieniem na jakość, a nie ilość zleceń, co pozwala jej na indywidualne podejście do każdego klienta.Szeroki zakres usług ART4U Media obejmuje reklamy PPC, zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych oraz projektowanie i wdrażanie responsywnych stron internetowych. Agencja podkreśla, że zakończenie projektu strony to dopiero początek dalszego marketingowego wsparcia. ART4U Media kładzie również duży nacisk na dostosowanie kampanii reklamowych do działań i zainteresowań użytkowników, co pozwala na maksymalizację efektywności przekazu.Agencja charakteryzuje się elastycznością i otwartością na wyzwania, dostosowując swoje działania do dynamicznie zmieniających się trendów technologicznych. ART4U Media pozycjonuje się jako zaufany partner w kreowaniu cyfrowego sukcesu swoich klientów, zapewniając kompleksowe wsparcie od etapu pomysłu, aż po realizację szczegółowych strategii marketingowych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Erdener&tryka
posiada 34 udziałów, które stanowią 68% firmy.
Erdener Monika
posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.
Tryka Ariel
posiada 8 udziałów, które stanowią 16% firmy.