Oferowanie dodatków i akcesoriów do produkcji napojów.
Asortyment obejmuje terpeny i glikole.
Wysoka jakość produktów.
Dostępność atrakcyjnych promocji i nowości.
FLAVORIKA to firma specjalizująca się w sprzedaży aromatów spożywczych oraz dodatków niezbędnych do ich przygotowania. Pozwala klientom na odkrywanie różnorodnych smaków, oferując bogaty asortyment aromatów, w tym kokosowy, mango, ananasowy oraz wiele innych, których cena waha się od 10 zł do 11 zł netto za sztukę. W ofercie znajdują się także składniki używane do produkcji alkoholu, takie jak terpeny czy glikole, co sprawia, że przedsiębiorstwo przyciąga uwagę nie tylko miłośników kawy czy herbaty, ale również hobbystów domowego wytwarzania trunków. Dodatkowo, FLAVORIKA umożliwia zamówienie akcesoriów, takich jak butelki, co podnosi komfort użytkowania ich produktów. Celem przedsiębiorstwa jest dostarczanie klientom wysokiej jakości aromatów, które wzbogacają codzienne doznania kulinarne i nadają potrawom i napojom niepowtarzalnego smaku. Historie rozwoju firmy w branży aromatycznej potwierdzają jej silną pozycję na rynku i zaufanie, które zyskała wśród klientów, tworząc jednocześnie przyjaznąnością dla środowiska i społeczeństwa.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Flavorika osiągnęła 16 825 342 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 818 558 zł. Pozostałe przychody to 6784 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 683 312 zł.
Zysk netto wyniósł 4 135 246 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 412 671 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 825 342 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 067 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 135 246 zł w 2023 roku.
• -10 605 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Flavorika wynosi 5,27 mln zł.
EBITDA Flavorika wynosi 5,27 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flavorika wynosi 31 001 359 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 243 481 zł a 57 893 444 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 500 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 001 359 zł w 2023 roku.
• 142 046 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Flavorika wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 564 897
zł.
Koszty operacyjne Flavorika wyniosły 11 549 165
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
282 448 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 564 897 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flavorika wyniosła 4 685 907 zł.
a
ktywa trwałe to 25 294 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 660 613 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 685 907 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 324 641 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 361 266 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 342 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 685 907 zł w 2023 roku.
• 1 738 024 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 88%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Flavorika wyniosły 361 266 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 685 907 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 361 266 zł w 2023 roku
• 1 548 629 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 89% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flavorika wykazała przychody na poziomie 16 825 342 zł.
Organizacja zarobiła 5 237 888 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 102 642 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 135 246 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 551 321 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 102 642 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku