KREATYWNY BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000988913
NIP
8133884723
REGON
522923870

Podsumowanie

aktywa
244 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
85 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. PODWISŁOCZE, 21
Kod pocztowy
35-309
Rejestracja
2022-08-25
Rozpoczęcie działalności
2022-08-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
mateusz@kreatywnyb.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kreatywny brand osiągnęła 1 358 981 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 358 962 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 274 451 zł.
Zysk netto wyniósł 84 511 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 358 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 358 981 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 84 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 511 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreatywny brand wynosi 1 311 165 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 67 133 zł a 3 397 454 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 311 165 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 311 165 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kreatywny brand wyniosła 243 838 zł.
a
ktywa trwałe to 45 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 938 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 243 838 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 511 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 154 327 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 243 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 243 838 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kreatywny brand wyniosły 154 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 243 838 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 154 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 154 327 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kreatywny brand wykazała przychody na poziomie 1 358 981 zł.
Organizacja zarobiła 95 423 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 912 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 511 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 912 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 912 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

Organizacja Kreatywny brand wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sala Mateusz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rak Jakub posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.