Kreatywny Brand to dynamiczna agencja interaktywna z siedzibą w Rzeszowie,specjalizująca się w obszarze marketingu cyfrowego. Zespół składający się z 15 ekspertów, wykwalifikowanych w różnych dziedzinach, ma na celu wspieranie przedsiębiorstw w efektywnym wykorzystywaniu strategii online. Firma oferuje szeroki wachlarz usług, w tym kampanie Google Ads oraz Facebook Ads, tworzenie stron internetowych, aplikacji webowych i mobilnych, a także automatyzację marketingu. Dodatkowo, Kreatywny Brand prowadzi szkolenia z zakresu Google Ads i Analytics, co pozwala klientom na zdobycie niezbędnej wiedzy do samodzielnego zarządzania kampaniami. Unikalnym elementem działalności jest bliska współpraca z klientami, w trakcie której konsultacje odbywają się regularnie, a wyniki są systematycznie analizowane. Twórcy firmy, Mateusz Sala i Jakub Rak, stawiają na transparentność działań, oferując przygotowywanie prognoz oraz rozbudowane raporty dotyczące wyników kampanii. Kreatywny Brand to partner Google, co potwierdza ich kompetencje w zakresie efektywnego prowadzenia kampanii online, a ponad 10-letnie doświadczenie oraz zrealizowanie licznych projektów sprawiają, że są sprawdzonym wyborem na rynku marketingowym.
W skrócie
Kampanie Google Ads i Facebook Ads
Tworzenie stron internetowych i aplikacji
Szkolenia z Google Ads i Google Analytics
Regularne analizy wyników i konsultacje z klientami
Partner Google w zakresie marketingu cyfrowego
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kreatywny brand osiągnęła 1 358 981 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 358 962 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 274 451 zł.
Zysk netto wyniósł 84 511 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 358 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 358 981 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 84 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 511 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kreatywny brand wynosi 102 tys. zł.
EBITDA Kreatywny brand wynosi 137 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kreatywny brand wynosi 1 311 165 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
67 133 zł a 3 397 454 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 311 165 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 311 165 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kreatywny brand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,062% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kreatywny brand wyniosła 243 838 zł.
a
ktywa trwałe to 45 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 938 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 243 838 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 511 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 154 327 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 243 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 243 838 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kreatywny brand wyniosły 154 327 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 243 838 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 154 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 154 327 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kreatywny brand wykazała przychody na poziomie 1 358 981 zł.
Organizacja zarobiła 95 423 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 912 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 511 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 912 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 912 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku