Kupno ruchu reklamowego w aplikacjach mobilnych i grach.
System zwalczania fałszywych klików dla verified devices.
Więcej niż 90% widoczności reklam i brak ryzyka niewłaściwego kontekstu.
Śledzenie działań użytkowników poprzez Device ID i retargetowanie.
zakresu mobilnej reklamy skierowanej do marek i agencji reklamowych. Dzięki tej platformie można kupować ruch reklamowy w aplikacjach mobilnych oraz grach na smartfonach i tabletach na całym świecie. Firma wyróżnia się, obsługując 5,31 miliarda unikalnych użytkowników oraz 1,75 miliarda użytkowników korzystających wyłącznie z urządzeń mobilnych. Jednym z głównych atutów jest wysoki poziom widoczności reklam, który przekracza 90%, dzięki czemu reklamy są prezentowane bezpośrednio na treści, co zapewnia maksymalną widoczność oraz brak ryzyka, że reklama pojawi się obok niewłaściwych treści.Unikalnym aspektem BYYD jest rozwój własnego systemu zwalczania fałszywych klików (ANTI BOT), który bazuje na wewnętrznym systemie DMP firmy i jej własnej platformie aukcyjnej. Innowacyjnością jest również możliwość prowadzenia badań związanych z podnoszeniem świadomości marki (brand-lift research) oraz szczegółowy system analizy danych, który wspiera wszystkie istniejące systemy śledzenia, takie jak DoubleClick, Adriver, Weborama, Sizmek, IAS, MOAT, AppsFlyer, czy AppMetrica. Dzięki integracji przez API z Google Analytics i Yandex.Metrica możliwa jest pełna optymalizacja kampanii.Platforma BYYD oferuje również możliwość śledzenia działań użytkowników dzięki unikalnemu identyfikatorowi urządzenia (Device ID) i retargetowaniu użytkowników, którzy widzieli lub kliknęli na baner reklamowy. Wszystkie te funkcje są monitorowane w czasie rzeczywistym przez mobilnego menedżera, co gwarantuje najwyższą jakość realizowanych kampanii reklamowych.