Rozpoczęcie działalności
2022-08-02
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, PRZYSŁUGUJE DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU DZIAŁĄJĄCYM ŁĄCZNIE
Cel działania
A. POWOŁYWANIE, PROMOWANIE, REALIZACJA ZAŁOŻEŃ INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ EDUKACJI POPRZEZ PROWADZENIE PLACÓWEK EDUKACYJNYCH W FORMIE PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ ORAZ INNYCH FORM WYCHOWANIA, OPIEKI I EDUKACJI DZIECI , MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; B. BUDOWANIE SIECI PARTNERSTW EDUKACYJNYCH, TAKŻE Z OTOCZENIEM SPOŁECZNO - GOSPODARCZYM, WSPIERAJĄCYM DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNĄ NA RÓŻNYCH SZCZEBLACH KSZTAŁCENIA; C. PROMOWANIE NOWOCZESNYCH, KREATYWNYCH ORAZ INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ EDUKACYJNYCH; D. WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAKRESIE ICH WYCHOWANIA, KSZTAŁCENIA, BUDOWANIA AUTONOMII ORAZ RELACJI Z INNYMI, SAMOŚWIADOMOŚCI ORAZ KSZTAŁTOWANIA OSOBOWOŚCI, TAKŻE POPRZEZ WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE I TERAPEUTYCZNE; E. UPOWSZECHNIANIE WOLNOŚCI I PRAW CZŁOWIEKA, SWOBÓD OBYWATELSKICH, ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO ORAZ EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM UCZENIU SIĘ Z WŁASNEJ WOLI W SPOŁECZNOŚCI RÓWNYCH PRAW I WZAJEMNEGO SZACUNKU; F. KSZTAŁTOWANIE I ROZWIJANIE U UCZNIÓW KOMPETENCJI KLUCZOWYCH ORAZ UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNYCH NA RYNKU PRACY ORAZ WŁAŚCIWYCH POSTAW/UMIEJĘTNOŚCI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, JĘZYKÓW OBCYCH, NAUK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH, INFORMATYCZNYCH I TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH (TIK/ICT) ORAZ KLUCZOWYCH KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH M.IN. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJ, KREATYWNOŚĆ, INNOWACYJNOŚĆ, KRYTYCZNE MYŚLENIE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, EDUKACJA MEDIALNA, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE; G. BUDOWANIE I PROPAGOWANIE EDUKACJI KULTURALNEJ I ARTYSTYCZNEJ ORAZ ZWIĘKSZANIE ZAINTERESOWANIA KULTURĄ I SZTUKĄ; H. WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH ORAZ ROZWIJANIA KOMPETENCJI INFORMATYCZNYCH W RÓWNOWADZE DO POZOSTAŁYCH SFER ŻYCIA; I. WSPIERANIE ROZWOJU RODZICÓW W ZAKRESIE WYCHOWYWANIA DZIECKA NA KAŻDYM ETAPIE ŻYCIA; J. WSPIERANIE ROZWOJU ZINDYWIDUALIZOWANYCH FORM WSPARCIA SZKOLNEGO I POZASZKOLNEGO, W SZCZEGÓLNOŚCI TUTORINGU, SUPERWIZJI, MENTORINGU, COACHINGU, MEDIACJI; K. WSPIERANIE UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI I ROZWOJOWYMI (TAKŻE UCZNIÓW ZDOLNYCH), W TYM W ZAKRESIE ROZWOJU KOMPETENCJI SPOŁECZNO-EMOCJONALNYCH; L. WSPIERANIE I PROMOCJA EDUKACYJI FIZYCZNEJ I PROZDOWOTNEJ - ORGANIZACJA RÓŻNYCH FORM SPORTU, RUCHU, WYCIECZEK, FORM WYPOCZYNKU I WYDARZEŃ SPORTOWYCH; M. PROMOWANIE ZMIAN, INNOWACYJNYCH I EKSPERYMENTALNYCH METOD ORAZ PODEJŚĆ W SYSTEMIE KSZTAŁCENIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI; N. POBUDZANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ I NAUKA ODPOWIEDZIALNEGO STOSUNKU DO PRZYRODY I ŚRODOWISKA NATURALNEGO, KSZTAŁTOWANIE POSTAW DZIAŁANIA ZGODNEGO Z ZASADĄ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU; O. POSZERZANIE ŚWADOMOŚCI NA RZECZ POPRAWY WIEDZY O ZDROWEJ I EKOLOGICZNEJ DIECIE, DOBRYCH NAWYKACH ŻYWIENIOWYCH I ZDROWYM STYLU ŻYCIA; P. WSPIERANIE ROZWOJU INICJATYW LOKALNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, A TAKŻE LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI I ICH AKTYWNEGO UDZIAŁU W SFERZE PUBLICZNEJ; R. DOSKONALENIE ZAWODOWE ORAZ PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADRY PEDAGOGICZNEJ ORAZ INNYCH OSÓB ZWIĄZANYCH Z OŚWIATĄ; S. WSPIERANIE AKTYWNOŚCI KULTURALNEJ, ARTYSTYCZNEJ, EDUKACYJNEJ I PROSPOŁECZNEJ ORAZ ORGANIZACJA WYDARZEŃ; T. PROMOWANIE KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO TAK RODZICÓW, JAK I DZIECI; KSZTAŁTOWANIE W DZIECIACH I RODZICACH POSTAWY KRYTYCZNEGO OBSERWATORA RZECZYWISTOŚCI ORAZ WSKAZYWANIE NARZĘDZI DO JEJ ZMIENIANIA; U. PROPAGOWANIE IDEI POMOCY WZAJEMNEJ I WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO, ZGODNIE Z ZASADAMI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, RÓWNOŚCI SZANS I NIEDYSKRYMINACJI ORAZ RÓWNOŚCI PŁCI; W. WSPARCIE, ROZWÓJ I PROMOCJA WOLONTARIATU ORAZ ZRÓŻNICOWANYCH FORM WOLONTARIATU; X. WSPIERANIE I ROZWÓJ DZIAŁAŃ NA RZECZ EDUKACJI GLOBALNEJ; Y. WSPIERANIE INNOWACYJNOŚCI I BUDOWANIA PARTNERSTW MIĘDZYSEKTOROWYCH; Z. WSPIERANIE ROZWOJU SPOŁECZNOŚCI NA TERENACH WIEJSKICH; AA. PROMOCJA WARTOŚCI RODZINNYCH I WSPIERANIE RODZIN; BB. PROWADZENIE I PROMOCJA EDUKACJI PROFILAKTYCZNEJ I DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI NA RZECZ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM (NIEPEŁNOSPRAWNI, OSOBY STARSZE);