SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja P&d transport i budownictwo osiągnęła 168 570 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 168 570 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 183 050 zł.
Strata netto wyniosła 14 479 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 84 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 168 570 zł w 2023 roku.
• 94 311 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -14 479 zł w 2023 roku.
• 54 581 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT P&d transport i budownictwo wynosi -14 tys. zł.
EBITDA P&d transport i budownictwo wynosi -13 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji P&d transport i budownictwo wynosi 146 206 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 421 426 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 73 103 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 146 206 zł w 2023 roku.
• 325 883 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji P&d transport i budownictwo wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 121
zł.
Koszty operacyjne P&d transport i budownictwo wyniosły 182 804
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5061 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 121 zł w 2023 roku
• 11 079 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
33% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów P&d transport i budownictwo wyniosła 96 408 zł.
a
ktywa trwałe to 35 076 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 332 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 96 408 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 45 101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 51 307 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 96 408 zł w 2023 roku.
• 72 610 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -32%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania P&d transport i budownictwo wyniosły 51 307 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 96 408 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 51 307 zł w 2023 roku
• 13 030 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja P&d transport i budownictwo wykazała przychody na poziomie 168 570 zł.
Organizacja zarobiła -14 479 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -14 479 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku