Organizacja Robimy marketing osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1183 zł.
Strata netto wyniosła 1183 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -14 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2022 roku.
• 14 076 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1183 zł w 2022 roku.
• 3052 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Robimy marketing wynosi 4638 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 24 730 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -22 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4638 zł w 2022 roku.
• 27 631 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Robimy marketing wyniosła 6485 zł.
a
ktywa obrotowe to 6485 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6485 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6183 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 302 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6485 zł w 2022 roku.
• 8551 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Marża netto wyniosła -79,369%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -57 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79390.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Robimy marketing wyniosły 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6485 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 302 zł w 2022 roku
• 499 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Robimy marketing wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -1183 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1183 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -302 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 302 zł w 2021 roku