ROBIMY MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000962411
NIP
5512653765
REGON
521555849

Podsumowanie

aktywa
6 tys.
przychód
1
zysk
-1 tys.
wartość firmy
5 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
ANDRYCHÓW
Adres
UL. KRAKOWSKA, 140A
Kod pocztowy
34-120
Rejestracja
2022-03-24
Rozpoczęcie działalności
2022-03-24
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://robimy-marketing.pl
Email
hello@robimy.marketing
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Robimy marketing osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1183 zł.
Strata netto wyniosła 1183 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -14 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2022 roku.
• 14 076 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1183 zł w 2022 roku.
• 3052 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Robimy marketing wynosi 4638 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 24 730 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -22 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4638 zł w 2022 roku.
• 27 631 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Robimy marketing wyniosła 6485 zł.
a
ktywa obrotowe to 6485 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6485 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6183 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 302 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6485 zł w 2022 roku.
• 8551 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Marża netto wyniosła -79,369%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -57 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79390.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Robimy marketing wyniosły 302 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6485 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 302 zł w 2022 roku
• 499 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Robimy marketing wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -1183 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1183 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -302 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 302 zł w 2021 roku

Organizacja Robimy marketing wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000000006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalczyk Dagmara posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Karpierz Mateusz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Rajda Maciej posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.