SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Influencer analytics osiągnęła 41 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 40 800 zł. Pozostałe przychody to 201 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 861 zł.
Zysk netto wyniósł 12 939 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 001 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 939 zł w 2023 roku.
• 9197 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Influencer analytics wynosi 100 279 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
21 191 zł a 181 139 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 50 140 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 279 zł w 2023 roku.
• 72 415 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Influencer analytics wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Influencer analytics wyniosła 39 553 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 553 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 553 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 255 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 298 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 553 zł w 2023 roku.
• 84 029 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Influencer analytics wyniosły 11 298 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 553 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 298 zł w 2023 roku
• 68 713 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Influencer analytics wykazała przychody na poziomie 41 001 zł.
Organizacja zarobiła 14 219 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1280 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 939 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1280 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku