AMB CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000955952
NIP
5732933165
REGON
521314442

Podsumowanie

aktywa
63 tys.
przychód
159 tys.
zysk
29 tys.
wartość firmy
243 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BLACHOWNIA
Adres
UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI, 76
Kod pocztowy
42-290
Rejestracja
2022-02-24
Rozpoczęcie działalności
2022-02-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Amb creative osiągnęła 159 364 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 159 364 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 130 764 zł.
Zysk netto wyniósł 28 600 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 159 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 159 364 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 600 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Amb creative wynosi 243 444 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 22 801 zł a 400 399 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 243 444 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 243 444 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Amb creative wyniosła 62 848 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 848 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 62 848 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 402 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 446 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 848 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 62 848 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Amb creative wyniosły 32 446 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 62 848 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 446 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Amb creative wykazała przychody na poziomie 159 364 zł.
Organizacja zarobiła 28 600 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 600 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Amb creative wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Wykonywanie instalacji elektrycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Brycht Adrianna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Brycht Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.