Oferowanie rozwiązań reklamowych dla marek Direct-To-Consumer.
Tworzenie kompleksowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji.
Wsparcie marketingowe przez 24 godziny na dobę.
Analiza danych odbiorców i monitoring skuteczności kampanii.
Produkcja unikalnych treści marketingowych dopasowanych do marki.
rozwiązaniach reklamowych dla marek działających w systemie Direct-To-Consumer. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu oraz zespołowi ekspertów, Harp Services koncentruje się na maksymalizacji zwrotów z wydatków reklamowych, skutecznie wspierając swoich klientów w tworzeniu kampanii reklamowych opartych na modelu kosztu pozyskania klienta. Organizacja wdraża kompleksowe strategie, obejmujące różne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, platformy Google, marketing e-mailowy oraz reklamy natywne. Zespół korzysta z nowoczesnych technologii oraz kreatywnych rozwiązań, aby dostarczyć efektywny marketing, koncentrując się na wyznaczonych celach klientów. Harp Services podchodzi do pracy w sposób lean, co oznacza, że dostosowuje swoje działania do zasobów i potrzeb klientów, dbając o każdy szczegół w kampaniach reklamowych. Dodatkowo, firma zapewnia wsparcie marketingowe przez całą dobę, oferując usługi analizowania danych dotyczących odbiorców, tworzenia treści oraz monitorowania skuteczności kampanii. Ich misją jest przyciąganie klientów, którzy staną się długoterminowymi partnerami biznesowymi.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Joseph Georgianna
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.