SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Professional creative osiągnęła 1 946 269 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 946 269 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 556 835 zł.
Zysk netto wyniósł 389 434 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 973 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 946 269 zł w 2023 roku.
• 1 204 933 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 194 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 389 434 zł w 2023 roku.
• 194 456 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Professional creative wynosi 428 tys. zł.
EBITDA Professional creative wynosi 428 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Professional creative wynosi 3 296 917 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
441 668 zł a 5 452 079 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 648 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 296 917 zł w 2023 roku.
• 1 730 703 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Professional creative wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 199 115
zł.
Koszty operacyjne Professional creative wyniosły 1 518 319
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
99 557 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 199 115 zł w 2023 roku
• 78 801 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Professional creative wyniosła 748 173 zł.
a
ktywa obrotowe to 748 173 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 748 173 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 588 890 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 159 283 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 374 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 748 173 zł w 2023 roku.
• 942 879 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Professional creative wyniosły 159 283 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 748 173 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 79 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 159 283 zł w 2023 roku
• 743 423 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 79% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Professional creative wykazała przychody na poziomie 1 946 269 zł.
Organizacja zarobiła 389 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 389 434 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku