CREATIVE CREW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000947158NIP
9671452426REGON
521000755
Podsumowanie
aktywa
142 tys.
przychód
239 tys.
zysk
-28 tys.
wartość firmy
198 tys.
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. OBROŃCÓW BYDGOSZCZY, 1
Kod pocztowy
85-054
Rejestracja
2022-01-17
Rozpoczęcie działalności
2022-01-17
Kapitał zakładowy
77000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://creative-crew.pl
Email
kontakt@creative-crew.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
CREATIVE CREW to organizacja z siedzibą w Bydgoszczy, która skupia się na wsparciusektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), organizacji pozarządowych oraz startupów poprzez oferowanie kompleksowych usług w zakresie optymalizacji procesów i transferu technologii. Działania CREATIVE CREW obejmują pomoc w pozyskiwaniu funduszy unijnych, co jest kluczowe dla rozwoju innowacyjnych projektów. Dzięki doświadczeniu zespołu, organizacja zapewnia skuteczne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klienta, a także promuje ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. W zakresie współpracy, CREATIVE CREW angażuje się w różnorodne projekty oraz tworzy partnerstwa z innymi firmami i organizacjami, co dodatkowo wzmacnia ich pozycję na rynku. Misją organizacji jest umożliwienie przedsiębiorcom i NGO aktywnego uczestnictwa w rozwoju gospodarczym oraz technologicznym, a także wspieranie ich innowacyjnych pomysłów poprzez dostęp do niezbędnych narzędzi i wiedzy.
W skrócie
Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz NGO.
Optymalizacja procesów biznesowych i transfer technologii.
Organizacja Creative crew osiągnęła 239 200 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 197 200 zł. Pozostałe przychody to 42 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 225 651 zł.
Strata netto wyniosła 28 451 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 119 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 239 200 zł w 2023 roku.
• 276 465 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 451 zł w 2023 roku.
• -13 759 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative crew wynosi 197 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 598 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 98 913 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 197 826 zł w 2023 roku.
• 261 641 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative crew wyniosła 141 583 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 121 528 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 055 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 141 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 51 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 90 437 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 141 583 zł w 2023 roku.
• 124 655 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -56%.
Marża operacyjna wyniosła -35%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative crew wyniosły 90 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 141 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 90 437 zł w 2023 roku
• 21 547 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative crew wykazała przychody na poziomie 239 200 zł.
Organizacja zarobiła -28 451 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 451 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1024 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku