SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
K&C Marketing Partners to dynamiczna firma specjalizująca się w szeroko pojętymmarketingu cyfrowym. Oferuje kompleksowe usługi, które obejmują tworzenie stron internetowych, kreację sklepów online, pozycjonowanie (SEO), kampanie Google Ads, działania w social media oraz kampanie reklamowe w tych kanałach. Firma kładzie nacisk na unikalne połączenie analitycznego podejścia z estetyką Visual Merchandisingu, co pozwala na tworzenie spójnych i efektywnych strategii marketingowych. To, co wyróżnia K&C Marketing Partners, to ich filozofia działania - firma nie uważa się za typową agencję marketingową. Zamiast tego, dąży do budowania długotrwałych relacji z klientami, wprowadzając innowacyjne i często niekonwencjonalne rozwiązania. K&C Marketing Partners wyróżnia się także podejściem do projektów, które są realizowane w oparciu o twarde dane analityczne, co pozwala na osiąganie znaczących rezultatów biznesowych. Historia działalności obejmuje ponad dekadę doświadczenia w e-commerce oraz marketingu cyfrowym. Pracownicy firmy to eksperci w swoich dziedzinach, którzy łączą praktyczną wiedzę z pasją do marketingu. Ofertę firmy uzupełniają usługi doradcze i konsultingowe z zakresu marketingu i e-commerce, które są dostosowywane indywidualnie do potrzeb każdego klienta.Firma realizuje różnorodne projekty, począwszy od tworzenia identyfikacji wizualnej marki, przez strategię marketingową, aż po realizację zaawansowanych kampanii reklamowych. Wszystkie te działania mają jeden cel: maksymalizację potencjału biznesowego klientów i zapewnienie im sukcesu rynkowego.K&C Marketing Partners stawia na personalizację usług, dzięki czemu każda kampania i każdy projekt są dokładnie dostosowane do specyfiki i potrzeb klienta. Regularnie analizują i optymalizują wyniki, aby efekty były jak najbardziej satysfakcjonujące. W ten sposób pomagają klientom osiągnąć wyższy poziom działalności biznesowej, oferując pełną gamę nowoczesnych narzędzi i rozwiązań marketingowych.
W skrócie
Projektowanie stron internetowych i sklepów online
Pozycjonowanie i kampanie Google Ads
Strategie i kampanie w social media
Doradztwo i konsulting marketingowy
Indywidualnie dopasowane usługi marketingowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja K&c marketing partners osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6424 zł.
Strata netto wyniosła 6424 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 60 504 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6424 zł w 2023 roku.
• 16 330 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji K&c marketing partners wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 121 652 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji K&c marketing partners wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,055% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów K&c marketing partners wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 190 zł w 2023 roku.
• 40 417 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 190 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 19 087 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła -5614 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 810 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6424 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 405 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 810 zł w 2023 roku
• 1615 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku