Rozpoczęcie działalności
2021-11-18
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIE WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES LUB WICEPREZES DZIAŁAJĄC JEDNOOSOBOWO Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2. 2. OŚWIADCZENIE WOLI W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH 5.000 (PIĘĆ TYSIĘCY) ZŁOTYCH W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZES.
Cel działania
1. POPULARYZACJA I ROZWÓJ SPORTÓW MOTOROWYCH, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STARTÓW ZAWODNIKÓW W NAJWYŻSZYCH RANGACH WYŚCIGOWYCH F4, F3, F2, F1. 2. PODTRZYMYWANIE TRADYCJI NARODOWEJ, PIELĘGNOWANIE POLSKOŚCI ORAZ ROZWÓJ ŚWIADOMOŚCI OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ROLI POLSKIEGO SPORTU. 3. WSPIERANIE TRANSFERU POLSKICH OSIĄGNIĘĆ W SPORTACH MOTOROWYCH DO STREFY MIĘDZYNARODOWEJ. 4. POPULARYZACJA I WSPARCIE ROZWOJU ELEKTROMOBILNOŚCI ORAZ POSTAW PROEKOLOGICZNYCH. 5. PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA ORAZ PROPAGOWANIE SPORTU WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY. 6. UPOWSZECHNIENIE WIEDZY WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY NA TEMAT ZASAD BEZPIECZEŃŚTWA W RUCHU DROGOWYM. 7. PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU NA RZECZ KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU. 8. PROMOCJA RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZA GRANICĄ. 9. PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM POPRZEZ PROPAGOWANIE I WSPIERANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU. 10. PROMOCJI AKTYWNEGO (W TYM SPORTOWEGO) STYLU ŻYCIA ORAZ AKTYWNEJ TURYSTYKI. 11. WSPIERANIA SPORTU WŚRÓD GRUP WYKLUCZONYCH, W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ SENIORÓW. 12. DZIAŁANIA NA RZECZ SPORTOWCÓW PO DOZNANYCH KONTUZJACH ORAZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 13. WSPIERANIE LOKALNYCH I MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW SPORTOWYCH ORAZ OCHRONIE SPORTOWEGO DZIEDZICTWA NARODOWEGO. 14. WSPIERANIE ALBO BUDOWA OBIEKTÓW SPORTOWYCH (TORY, STADIONY, BOISKA, HALE ITP.), BUDYNKÓW I BUDOWLI TOWARZYSZĄCYCH (HOTELE, RESTAURACJE, ITP.) ORAZ PÓŹNIEJSZEGO ZARZĄDZANIA TYMI OBIEKTAMI. 15. PROMOWANIA I SZERZENIA WIEDZY NA TEMAT STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU (CSR) (CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY) I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W ODNIESIENIU DO KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU.