BRAND NEW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000929006
NIP
5223212109
REGON
520270116

Podsumowanie

aktywa
44 tys.
przychód
184 tys.
zysk
35 tys.
wartość firmy
293 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. RYŻOWA, 49
Kod pocztowy
02-495
Rejestracja
2021-10-25
Rozpoczęcie działalności
2021-10-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@bngroup.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand new group osiągnęła 183 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 175 638 zł. Pozostałe przychody to 7984 zł.
Całkowite koszty wyniosły 140 410 zł.
Zysk netto wyniósł 35 228 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 183 622 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 183 622 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 35 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 228 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand new group wynosi 293 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 171 zł a 493 193 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 293 498 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 293 498 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand new group wyniosła 44 244 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 16 860 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 384 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 244 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 40 228 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4016 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 244 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 80%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 87.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand new group wyniosły 4016 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 244 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4016 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand new group wykazała przychody na poziomie 183 622 zł.
Organizacja zarobiła 38 968 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3740 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 228 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3740 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3740 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand new group wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kołodziejski Mikołaj posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Dobrowolski Krzysztof posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.