BAŁTYCKI SERWIS KOLEJOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000923296
NIP
5792280821
REGON
520019468

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
12,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
131 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,2 mln
Branża główna: Transport kolejowy towarów
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
NOWA WIEŚ MALBORSKA
Adres
UL. KOMUNY PARYSKIEJ, 12M
Kod pocztowy
82-200
Rejestracja
2021-09-23
Rozpoczęcie działalności
2021-09-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI (MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH) ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Opis
Bałtycki Serwis Kolejowy to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze taborukolejowego oraz rewizjach. Jej doświadczenie w branży sięga wielu lat, co w połączeniu z wysoko wykwalifikowanym zespołem zapewnia rzetelność i jakość świadczonych usług. Kluczowym obszarem działalności firmy jest realizacja usług rewidenckich, które obejmują m.in. próby hamulca oraz oględziny techniczne wagonów. Bałtycki Serwis Kolejowy wprowadza nowoczesne rozwiązania, takie jak strefa klienta, która umożliwia śledzenie postępów prac w czasie rzeczywistym. Firma oferuje także wynajem wykwalifikowanych pracowników kolejowych na terenie całego kraju. Bałtycki Serwis Kolejowy obsługuje bocznice, korzystając z różnorodnych lokomotyw manewrowych, takich jak SM42 czy 401DA. Dzięki dostosowanej ofercie, firma może obsługiwać klientów przez całą dobę, 365 dni w roku, co czyni ją wyróżniającym się graczem na rynku usług kolejowych.
W skrócie
  • Usługi rewidenckie: próby hamulca, oględziny techniczne, odbiory wagonów
  • Obsługa bocznic na terenie Gdańskich portów
  • Wynajem wykwalifikowanych pracowników kolejowych
  • Nowoczesna strefa klienta umożliwiająca śledzenie postępów prac
  • Dostępność usług 24/7 przez cały rok

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bałtycki serwis kolejowy osiągnęła 12 331 239 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 12 330 984 zł. Pozostałe przychody to 254 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 12 199 980 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 131 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 165 619 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 331 239 zł w 2023 roku.
• 6 880 885 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 65 502 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 131 004 zł w 2023 roku.
• 508 962 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Bałtycki serwis kolejowy wynosi 9 228 568 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 483 725 zł a 30 828 096 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 614 284 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 228 568 zł w 2023 roku.
• 7 008 575 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bałtycki serwis kolejowy wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Bałtycki serwis kolejowy wyniosła 1 898 227 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 306 516 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 591 711 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 898 227 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 644 966 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 253 261 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 949 114 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 898 227 zł w 2023 roku.
• 1 912 967 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Bałtycki serwis kolejowy wyniosły 1 253 261 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 898 227 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 626 631 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 253 261 zł w 2023 roku
• 1 399 005 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bałtycki serwis kolejowy wykazała przychody na poziomie 12 331 239 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 208 390 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 77 386 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 131 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 37% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 38 693 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 77 386 zł w 2023 roku
• 62 328 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bałtycki serwis kolejowy wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Transport kolejowy towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Chmaro Kornel posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bsk Logistics posiada 20 udziałów, które stanowią 40% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.12.2023 jest Chmaro Kornel kontrolujący 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 29.12.2021 do 15.12.2023 był Chmaro Kornel kontrolując 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 23.09.2021 do 29.12.2021 najwięcej udziałów posiadał Chmaro Kornel . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.