MindPack to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usługlogistycznych i fulfillment dla sektora e-commerce. Dzięki ich rozwiązaniom sklepy internetowe mogą zyskać więcej czasu na rozwój biznesu, oszczędzić koszty magazynowania i wysyłki, a także zwiększyć satysfakcję klientów. Firma oferuje szeroki zakres usług w ramach fulfillment, w tym magazynowanie produktów, pakowanie, wysyłkę, obsługę zwrotów i reklamacji oraz zarządzanie obsługą klienta.Ich unikalnym atutem jest oferowanie magazynowania bez dodatkowych opłat przez cały okres umowy firma pobiera opłaty jedynie za zrealizowane zamówienia. MindPack zapewnia również wysyłkę zamówień tego samego dnia, jeżeli są przekazane do pakowania do godziny 13:00, co zwiększa tempo realizacji zamówień i zadowolenie klientów. Dodatkowo, MindPack współpracuje z agencją reklamową Pryzmat Media, co pozwala ich klientom na bezpłatne korzystanie z usług marketingowych, w tym kampanii e-mail marketingowych, Allegro Ads, Amazon Ads, Facebook Ads oraz Google Ads. Klienci MindPack mają również dedykowanego opiekuna, dbającego o wszelkie aspekty współpracy, co gwarantuje wysoką jakość usług i długoterminowe relacje biznesowe.MindPack dysponuje trzema centrami logistycznymi o łącznej powierzchni 2400 m2, zlokalizowanymi w Chorzowie oraz Piasecznie, co pozwala na sprawne zarządzanie logistyką klientów z różnych części kraju. Firma posiada również ponad 70 gotowych integracji z platformami e-commerce oraz wybranymi systemami ERP/WMS, co dodatkowo ułatwia współpracę i zwiększa efektywność operacyjną ich klientów.Użytkownicy platformy MindPack mają dostęp do panelu klienta, gdzie mogą zarządzać swoimi zamówieniami, monitorować stany magazynowe oraz komunikować się z dedykowanym opiekunem. Całość tych usług sprawia, że MindPack jest solidnym partnerem dla każdego sklepu internetowego, pragnącego efektywnie zarządzać swoją logistyką i zwiększać sprzedaż.
W skrócie
Kompleksowe usługi fulfillment i logistyki dla e-commerce
Magazynowanie bez dodatkowych opłat, płatność za zrealizowane zamówienia
Wysyłka zamówień do godz. 13:00 tego samego dnia
Obsługa zwrotów i reklamacji, dedykowani opiekunowie
Współpraca z agencją reklamową Pryzmat Media
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mindpack osiągnęła 262 955 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 262 942 zł. Pozostałe przychody to 14 zł.
Całkowite koszty wyniosły 241 395 zł.
Zysk netto wyniósł 21 547 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 175 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 262 955 zł w 2022 roku.
• 87 105 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 547 zł w 2022 roku.
• 28 583 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mindpack wynosi 302 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
41 348 zł a 657 388 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 105 250 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 302 840 zł w 2022 roku.
• 197 590 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mindpack wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mindpack wyniosła 93 331 zł.
a
ktywa obrotowe to 93 331 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 93 331 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 55 130 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 201 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 93 331 zł w 2022 roku.
• 57 699 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mindpack wyniosły 38 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 93 331 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 201 zł w 2022 roku
• 24 115 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mindpack wykazała przychody na poziomie 262 955 zł.
Organizacja zarobiła 26 060 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4513 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 547 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1312 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4513 zł w 2022 roku
• 3201 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Szwajewska Anna (25% udziałów)
• Gołębiowski Mateusz (25% udziałów)
• Romania Express Courier & Logistics (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.12.2022 do 06.11.2024:
• Szwajewska Anna (50% udziałów)
• Gołębiowski Mateusz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.09.2021 do 16.12.2022:
• Szwajewska Anna (50% udziałów)
• Sadłoń Grzegorz (50% udziałów)