Uproszczona księgowość dla jednoosobowych działalności
Obsługa kontaktu z urzędami skarbowymi
Prosty i przejrzysty proces współpracy z klientami
Alpaca Office to nowoczesne biuro rachunkowe oferujące kompleksowe usługi księgowe dla przedsiębiorców, zarówno prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Organizacja specjalizuje się w zapewnieniu wygodnych, elastycznych oraz konkurencyjnych cenowo rozwiązań w zakresie księgowości, co pozwala właścicielom firm skoncentrować się na ich podstawowej działalności zamiast na obowiązkach związanych z zarządzaniem finansami. Alpaca Office zajmuje się pełną księgowością, obsługą kadr i płac, uproszczoną księgowością, a także przejmuje kontakt z urzędami skarbowymi, co upraszcza kwestie administracyjne dla klientów. Mimo że firma nie dostarcza szczegółowych informacji o swojej historii, misji czy osiągnięciach, jej oferta podkreśla znaczenie prostoty i profesjonalizmu w współpracy z klientami. Organizacja pozwala na wygodne przekazywanie dokumentów elektronicznych, co zwiększa efektywność prowadzenia księgowości. Dodatkowo, Alpaca Office promuje kontakt z klientami przez różnorodne kanały, takie jak WhatsApp i Messenger, co świadczy o ich elastycznym podejściu do obsługi klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Alpaca office osiągnęła 422 953 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 422 871 zł. Pozostałe przychody to 82 zł.
Całkowite koszty wyniosły 297 505 zł.
Zysk netto wyniósł 125 365 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 140 984 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 422 953 zł w 2024 roku.
• 311 911 zł w 2023 roku.
• 235 065 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 125 365 zł w 2024 roku.
• 44 323 zł w 2023 roku.
• 55 036 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alpaca office wynosi 897 223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
113 793 zł a 1 755 115 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 299 074 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 897 223 zł w 2024 roku.
• 423 750 zł w 2023 roku.
• 421 881 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alpaca office wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -208 579
zł.
Koszty operacyjne Alpaca office wyniosły -284 981
zł.
Wynagrodzenia stanowią 73%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-69 526 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -208 579 zł w 2024 roku
• -177 099 zł w 2023 roku
• -91 306 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
24.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
73% w 2024 roku
•
67% w 2023 roku
•
53% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alpaca office wyniosła 174 412 zł.
a
ktywa obrotowe to 174 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 174 412 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 151 724 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 688 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 58 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 174 412 zł w 2024 roku.
• 62 089 zł w 2023 roku.
• 68 851 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 167%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alpaca office wyniosły 22 688 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 174 412 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 688 zł w 2024 roku
• 10 730 zł w 2023 roku
• 8815 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 17% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alpaca office wykazała przychody na poziomie 422 953 zł.
Organizacja zarobiła 138 015 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 650 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 125 365 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4217 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 650 zł w 2024 roku
• 5020 zł w 2023 roku
• 5940 zł w 2022 roku